تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2020 - 20:26
کد خبر : 16030

آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به آخرین مصوبه ی اعلام شده از سوی وزارت علوم، کلاس های این ترم دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد غیرحضوری و به صورت مجازی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از ایسنا “نوروز هاشمی” افزود: باتوجه به آخرین

آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به آخرین مصوبه ی اعلام شده از سوی وزارت علوم، کلاس های این ترم دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد غیرحضوری و به صورت مجازی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از ایسنا “نوروز هاشمی” افزود: باتوجه به آخرین مصوبه ی وزارت علوم، جهت پیشگیری از شیوع کروناویروس کلاس های این ترم دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد مجازی است و ورودی های جدید نیز از بهمن ماه به دانشگاه اضافه خواهند شد.
وی تصریح کرد: کلاس های دانشگاه فرهنگیان استان از یکم مهرماه شروع به کار خواهند کرد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خواهیم داشت، بیان کرد: زیرساخت فناوری دانشگاه خوب است و سرور مستقل برای برگزاری کلاس های مجازی وجود دارد اما مشکل اصلی عدم پوشش اینترنت در استان است که در بسیاری از روستاها پوشش اینترنت وجود ندارد و باعث می شود دانشجویان نتوانند به خوبی از آموزش مجازی استفاده کنند.
هاشمی اظهار کرد: هر چند آموزش مجازی کیفیت مورد نظر را ندارد اما از مسئولان استانی خواهشمندیم در تامین زیرساخت ها و تجهیزات آموزش مجازی با کیفیت بهتر در سراسر استان به این دانشگاه کمک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی