تاریخ انتشار : دوشنبه 31 آگوست 2020 - 14:37
کد خبر : 15965

مشاوران من مردم هستند/برای همه مخالفینم در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا احترام قائلم /رسانه ها منافع مردم را برمنافع اصحاب قدرت و ثروت ترجیح دهند/حیات و ممات بنده در ارتباط با مردم است

مشاوران من مردم هستند/برای همه مخالفینم در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا احترام قائلم /رسانه ها منافع مردم را برمنافع اصحاب قدرت و ثروت ترجیح دهند/حیات و ممات بنده در ارتباط با مردم است

آفتاب دنا: نماینده مردم  شهرستان های بویراحمد، دنا ومارگون گفت: رسانه باید صدای مردم باشد و منافع مردم را بر منافع اصحاب قدرت و ثروت ترجیح دهد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مهدی روشنفکر در نشست با اصحاب رسانه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران با مشکلات و کمبودهایی مواجه هستند اما آنچه باعث

آفتاب دنا: نماینده مردم  شهرستان های بویراحمد، دنا ومارگون گفت: رسانه باید صدای مردم باشد و منافع مردم را بر منافع اصحاب قدرت و ثروت ترجیح دهد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مهدی روشنفکر در نشست با اصحاب رسانه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران با مشکلات و کمبودهایی مواجه هستند اما آنچه باعث ادامه کار خبرنگار شده عشق آنها به این رسالت خطیر است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون عنوان کرد: رسانه زمانی زنده است که مخاطب داشته باشد، رسانه و خبرنگار باید مرام‌نامه داشته باشد که ارتباط میان رسانه و مخاطب ایجاد شود. نباید پیوند قدرت و ثروت موجب بدبینی مخاطب شود و در یک کلمه رسانه نباید آلوده شود که به فرموده رهبر معظم انقلاب با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.

وی با بیان اینکه رسانه باید صدای مردم باشد و منافع مردم را بر منافع اصحاب قدرت و ثروت ترجیح دهد، افزود: معامله با اصحاب قدرت و ثروت باید در نگاه رسانه مذموم باشد.رسانه باید در جهاتی نقد کند و به چالش برساند اما نباید در این موضوع مسوولی را تخریب و مورد توهین قرار دهد.

روشنفکر بیان کرد: در نقد مدیران باید شاخص‌ها مشخص، معیارها و حریم‌ها رعایت، خطوط قرمز لحاظ و شرایط جامعه دیده شود ما را به چالش بکشانید اما در آغاز راه هستیم و تازه شروع کردیم تخریب نکنید، در تلاش هستیم که اعتماد مردم سلب نشود مجلس یازدهم در بدترین شرایط اقتصادی کارش را شروع کرده است

نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با مشکلات کنونی روز به روز بر تعداد بیکاران افزوده و سفره فقرا کمرنگ شده، درآمدها پاسخگو نیست و مطالبات از مجلس زیاد است با این شرایط نمی‌توانیم فراتر از قانون گام برداریم.

وی با بیان اینکه شرمنده موکلانم هستم چرا که این ویروس منحوس فاصله ایجاد کرده، گفت: به ما گفتند اگر آمدید حواستان باشد دیدار و برنامه‌ها را لغو کنید و تمام دفاتر بسته شد اما حیات و ممات من با مردم است آن هم مردم عزیز و شریف سه شهرستان.

روشنفکر با اشاره به اینکه برای همه مخالفینم در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا احترام قائلم عنوان کرد:  مردم مرا به نوکری پذیرفتند، آنها حالت کمک‌نفس برای من دارند لذا دیدارهایمان را خواهیم داشت اما اگر نمی‌توانیم مستمر در مناطق حضور پیدا کنیم ناشی از این ویروس است که این اجازه را از ما سلب کردند و در یک کلام ما شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم در مجلس گفت: قول می‌دهم تلاش و هم و غمم در طول شبانه‌روزی که این امانت را به من دادند معیشت،  اشتغال و اقتصاد و مشکلات اینگونه باشد و با خودم عهد بستم برای مردم وارد حاشیه نشویم با آنها صادق و روراست باشم لذا انتظار دارم شما رسانه هم از حواشی بپرهیزید و توسعه استان و رفع مشکلات را مدنظر داشته باشید.

وی ضمن قدردانی از تلاش سپاه و بسیج و حوزه دانشگاه گفت: بر اتحاد و همدلی تاکید دارم و در غیاب مسوولان یاداوری می‌کنم به جای پرداختن به موارد بی ثمر تلاش کنیم نافع باشیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: در همین راستا جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌ها را در همه حوزه‌ها از جمله گردشگری، کشاورزی، کارگاه‌های تعطیل شده و سایر حوزه‌ها را دنبال می‌کنم و بنا داریم توجه کنیم به خدمات‌دهی به روستاها  که گزارش کار اقدامات را به رسانه‌ها هم ارائه می‌کنم.

وی با بیان اینکه  با نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ همدل و هماهنگ در حال دنبال کردن موارد استان هستیم، گفت از وضعیت رسانه‌های استان نگرانم و قطعا پیگیری می‌کنم.

روشنفکر در پاسخ به این سوال که مشاوران من مردم هستند، گفت؛ نوکر مردم گچساران و باشت هستم و فرقی میان مردم لوداب زادگاهم و مردم عزیز باشت و گچساران نیست.

وی در پایان با اشاره به وضعیت نگران کننده آسیب‌های اجتماعی استان گفت: فراکسیون آسیب‌های اجتماعی مجلس به استان سفر می‌کند.

مدیر مسئول هفته نامه‌ نسیم دنا نیز در این نشست با اشاره به اعتماد مردم به روشنفکر در انتخابات مجلس یازدهم گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و عقد اخوت با هیچ جریان ،گروه و باندی نبسته اند و قدردان خدمتگذاران صادق خویش هستند که در راه کاهش الام و مشکلات‌ مردم‌ گام بر می دارند.

سید ولی موسوی افزود: مردم‌ امروز از تبعیض ،پارتی بازی و نگاه غیر عادلانه‌ در دستگاهای اجرایی خسته شده اند و باید با نظارت دقیق بر روند اجرای امور به سمت سالم سازی سیستم اداری و اعتماد مردم به نظام به عنوان‌ سرمایه ای گرانقدر تلاش کرد.

وی یکی از وظایف نمایندگی را قانون گذاری دانست و گفت: انتظار می رود نماینده محترم بویراحمد ودنا در طرحها و لوایح مجلس حضور پر رنگ و فعالی داشته باشد.

موسوی، بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی را یادآور شد و گفت: بنیه مالی دانش آموزان در سطح استان بسیار ضعیف است و بسیاری از خانواده ها توان تهیه گوشی را ندارند که انتظار می رود حضرتعالی که به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی اموزش وپرورش حضور دارید تلاش کنید تبلت در اختیار دانش اموزان قرار گیرد.

وی در پایان رسانه را رکن‌مهم فرهگسازی در جامعه‌ و جزیی از قدرت دانست وگفت: انتطار می رود صدای رسانه‌ ها را در مجلس فریاد بزنید و بخشی از اعتبارات فرهنگی را به رسانه ها اختصاص دهند تا مشکلات این قشر نیز مرتفع شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی