تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آگوست 2020 - 17:19
کد خبر : 15925

جلسه توجیهی مدیران مدارس مقاطع متوسطه باحضور رئیس آموزش وپرورش عشایر استان

جلسه توجیهی مدیران مدارس مقاطع متوسطه باحضور رئیس آموزش وپرورش عشایر استان

آفتاب دنا: جلسه توجیهی  مدیران مدارس متوسطه دوره اول آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد با حضور رئیس آموزش و پرورش عشایرسیاراستان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش و معاون آموزشی این اداره کل برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا؛ اسماعیل رضایی نیک رئیس آموزش وپرورش عشایرسیارکهگیلویه وبویراحمد ضمن قدردانی از زحمات عوامل

آفتاب دنا: جلسه توجیهی  مدیران مدارس متوسطه دوره اول آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد با حضور رئیس آموزش و پرورش عشایرسیاراستان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش و معاون آموزشی این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا؛ اسماعیل رضایی نیک رئیس آموزش وپرورش عشایرسیارکهگیلویه وبویراحمد ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی مدارس عشایری گفت: لازمه رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده در سازماندهی نیروی انسانی بصورت تخصصی و رعایت بخشنامه های ارسالی از جانب مدارس ضروری است.

رضایی نیک هدف از تشکیل این جلسه را تبیین برنامه‌های پروژه مهر ۹۹ و کسب آمادگی‌های لازم مدیران برای شروع سال تحصیلی آینده با توجه به فرصت باقیمانده  بیان کرد و خطاب به مدیران شرکت‌کننده در این جلسه گفت: مدیران رکن اصلی مدارس هستند و شما باید از هم اکنون برنامه عملیاتی واجرایی خود را برای سال تحصیلی آینده تنظیم کنید و در تدوین این برنامه از همفکری و همیاری معلمان و انجمن اولیا و مربیان مدرسه استفاده نمایید.
وی افزود: ملاک و مرجع ما در تصمیم‌ گیری‌های آموزش و پرورش عشایر، شیوه‌نامه‌ی ساماندهی نیروی انسانی است و همچنین دستورالمعل پروژه‌ی مهر امسال تمامی فعالیت‌های آماده‌ سازی مدرسه را پیش‌بینی کرده است.
رئیس آموزش وپرورش عشایرسیار استان در ادامه گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران در امر پروژه‌ی مهر تشکیل ستاد پروژه مهر در آموزشگاه و تقسیم وظایف است و صدور ابلاغ به اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه می‌باشد.
وی با اشاره به برخی وظایف این ستاد گفت: بهسازی و زیباسازی فضای آموزشگاه، ثبت‌نام، ساماندهی دانش‌آموزان و نیروی انسانی و آماده‌سازی مدرسه به منظور بازگشایی مطلوب می‌باشد.

رضایی درپایان ضمن تشکر از تلاشها و زحمات کلیه همکاران ومدیران در سال گذشته خواستار برنامه ریزی منسجم برای آغاز ماه مهر ومهربانی در رشته های مختلف درمدارس شد.

در ادامه این جلسه معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش عشایراستان هم به بیان برنامه های خود پرداختند و مدیران مدارس مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

مصطفی اختری منش ضمن تقدیروتشکرازمدیران مدرسه عنوان کرد: انتظارمی رود تمامی مدیران پرچم جمهوری اسلامی را برسردرمدارس نصب کنند.
وی از شروع کلاس ها از ۱۵ شهریور خبرداد وافزود: همه مدیران برای شروع سال تحصیلی نسبت به پاکسازی زیباسازی فضای مدارس خود اقدام کنند وپروتکل ها رادر نظر داشته باشند.
اختری منش افزود: ازهمه مدیران انتظار میرود که آمار واطلاعات دانش آموزان رابررسی ودر سامانه سناد و همگام واردوثبت نام نمایند.

وی با اشاره به اینکه معلمان عشایر با تلاش‌های وافر در جهاد علمی شرکت ودر دوران تعطیلات کرونایی زیباترین جلوه‌های خدمت را خلق کردند گفت: ضرورت تحقق هدف در آموزش‌های مجازی خانواده‌ها هستند که انتظار داریم مانند سال گذشته همکاری ومساعدت لازم را انجام دهند.

معاون آموزشی اداره کل آموزش وپرورش عشایر استان هم دراین جلسه درباره آموزش مجازی و شبکه آموزش دانش‌آموزی «شاد» گفت: این شبکه یکی از بهترین ابزارهایی است که آموزش و پرورش تاکنون در اختیار داشته است، از طریق این ابزار و با استفاده از هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، تمامی مدارس می‌توانند فعالیت‌های آموزشی خود را پیگیری کنند
علی جاتن افزود: برای آغاز سال تحصیلی تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده و ساماندهی نیروی انسانی نیز انجام شده و این نهاد هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.
وی گفت: مدارس یه صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدارس فعالیت خود را از ۱۵ شهریور آغاز می‌کنند.

جاتن با بیان اینکه کتاب‌های درسی عشایر تا هفته اول شهریور در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد افزود: مدیران مدارس امکانات و تجهیزات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را محیا کرده اند.

وی ادامه داد: باید به خانواده‌ها اطمینان داده شود که فعالیت مدرسه با رعایت موارد بهداشتی ودر کمال آرامش انجام می شود.

جاتن ادامه داد: مدیران مدارس نقش اساسی واصلی در راهبری، مدیریت و برنامه ریزی برای استمرار آموزش به کمک خانواده‌ها را برعهده دارند.

وی بیان کرد: مشارکت ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت دهیاران، بخشداران و خانواده ها نقش مهمی در مساعدت و مشارکت برای بازگشایی مدارس دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی