تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 جولای 2014 - 23:45
کد خبر : 1592

پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه مجتمع فرهنگی و هنری کهگیلویه

پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه مجتمع فرهنگی و هنری کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت : برای تکمیل این پروژه بزرگ فرهنگی سال گذشته بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد و امسال نیز ۲میلیارد ریال اختصاص یافت.

j11

از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان خبرداد.یه گزارش  نسیم دنا ابراهیم جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه از عمر پروژه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد کهگیلویه بیش از ۱۰سال می‌گذرد، اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه بزرگ فرهنگی سال گذشته بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد و امسال نیز ۲میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا آغاز هفته دولت به بهره‌برداری برسد.فرماندار کهگیلویه گفت: مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان تاکنون ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

جعفری از پروژه نیمه تمام محور سوق ـ دهدشت یاد کرد و افزود: ۲۰میلیارد ریال از محل ماده ۱۸۰ برای این پروژه اعتبار گذاشته شد.

وی از حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و گروه خیریه نورآوران سلامت در منطقه محروم دیشموک قدردانی و تصریح کرد: حضور نورآوران در دیشموک کار ماندگاری بود که برای همیشه در یاد و خاطر مردم این منطقه می‌ماند.

جعفری از سفر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به بخش‌های دیشموک و چاروسا تقدیر و خاطرنشان کرد: این سفرها برای ارتباط تنگاتنگ مردم با نماینده ولی فقیه و پیگیری مشکلات مردم از نزدیک سبب اتحاد و همدلی بیش از بیش مردم با نماینده رهبری می‌شود.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه و قلم رسالت خطیری بر دوش دارند، خواستار تعامل بیش از پیش خبرنگاران با مدیران شد.

جعفری با بیان اینکه بحران کم آبی دو شهر دهدشت و سوق در کهگیلویه را تهدید می‌کند، تصریح کرد: لازم است اهالی شهرهای دهدشت و سوق نکات لازم را برای مقابله با بحران بی‌آبی رعایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی