تاریخ انتشار : شنبه 22 آگوست 2020 - 8:39
کد خبر : 15917

اجرای عملیات پل جدید جاده یاسوج اصفهان در آینده نزدیک

اجرای عملیات پل جدید جاده یاسوج اصفهان در آینده نزدیک

آفتاب دنا: شهردار مادوان گفت : به دلیل مشکلات پل، آب های سطحی در خیابان اصلی جاده ی اصفهان رها می‌شوند و مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به وجود می آورد، بنابراین نیاز به احداث پل جدید در کنار پل قبلی به شدت احساس می شود.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، داریوش جهانبخش

آفتاب دنا: شهردار مادوان گفت : به دلیل مشکلات پل، آب های سطحی در خیابان اصلی جاده ی اصفهان رها می‌شوند و مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به وجود می آورد، بنابراین نیاز به احداث پل جدید در کنار پل قبلی به شدت احساس می شود.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، داریوش جهانبخش گفت: با توجه به کوچک بودن قطر دهانه ی پل قبلی و اینکه لوله ی آب کشاورزی روستای مادوان سفلی از دهانه ی پل میگذرد، این پل جوابگوی دفع آب های سطحی نبوده و مدام توسط زباله ها و نخاله ها مسدود می‌گردد.

جهانبخش با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات پل، آب های سطحی در خیابان اصلی جاده ی اصفهان رها می‌شوند و مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به وجود می آورد،اظهار کرد: بنابراین نیاز به احداث پل جدید در کنار پل قبلی به شدت احساس می شود.

شهردار مادوان همچنین عنوان کرد: پل جدید جاده ی اصفهان از پروژه های تاثیرگذار و برجسته در دفع و هدایت آب های سطحی می‌باشد و پل جدید از نظر مشخصات فنی و قطر دهانه ی پل جوابگوی حجم سنگین آب های سطحی و آب حاصله از بارندگی خواهد بود.

وی تاکید کرد: به جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت، طرح ترافیکی در مسیر مشخص شده اجرا می‌گردد.

داریوش جهانبخش در پایان گفت: از معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار،مدیرکل محترم راهداری وحمل ونقل استان،مدیرکل محترم دفتر فنی، شهردار محترم یاسوج، و همه کسانیکه همکاری فرمودند تقدیر و تشکر می کنم.
جهانبخش ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل خدوم شهرداری مادوان، از حوزه های فنی و عمرانی به عنوان اصلی ترین بازوی قدرتمند شهر برای اجرای پروژه ها یاد کرد و ابراز و امیدواری کرد در آینده ی نزدیک‌ عملیات اجرایی این پل آغاز گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی