تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 آگوست 2020 - 16:26
کد خبر : 15878

برگزاری دومین اردوی میز خدمت جهادی در مناطق عشایری مارگون

برگزاری دومین اردوی میز خدمت جهادی در مناطق عشایری مارگون

آفتاب دنا : مسوول سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین اردوی میز خدمت جهادی در شهرستان مارگون خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ارژنگ تندپور گفت: در روزهای ۲۲ و ۲۳ مردادماه دومین اردوی میز خدمت جهادی با حضور معاون سیاسی وامنیتی و اجتماعی استانداری و تعدادی از

آفتاب دنا : مسوول سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین اردوی میز خدمت جهادی در شهرستان مارگون خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ارژنگ تندپور گفت: در روزهای ۲۲ و ۲۳ مردادماه دومین اردوی میز خدمت جهادی با حضور معاون سیاسی وامنیتی و اجتماعی استانداری و تعدادی از مسولین و کارشناسان ادارات و دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان استان در مناطق عشایری شهرستان مارگون حول محورهای خدماتی. بهداشتی. درمانی و واکسیناسیون برگزار می‌شود.

مسوول سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این اردو که کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم و کمک به نهضت جهش تولید است خدمات ویزیت و درمان رایگان ۱۴۰ خانوار عشایری منطقه، توزیع ۱۴۰بسته حمایتی از جمله در بین خانوارهای عشایری و ۱۴۰بسته آموزشی و نوشت افزار بین دانش‌آموزان  توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع ۱۴۰ بسته بهداشت در بین خانوارهای عشایری، معاینه و واکسیناسیون بیش از ده هزار راس دام و طیور منطقه عشایری، بهسازی  و تعمیر جاده های مناطق عشایری و مشاوره خانه و خانواده و همچنین مشاوره و بیان احکام و مسائل شرعی ارائه می‌شود.

این مسوول تصریح کرد: اعزام تیم تحقیقاتی، اعزام تیم پیرایش آقایان و برگزار می‌شود، در ضمن اردوی جهادی با رعایت پروتکل بهداشتی در دو روز کاری با همکاری و هم‌افزایی مدیرکل امور روستایی و شهری استانداری، مدیر کل امور عشایر، مدیر‌کل دامپزشکی، مدیر کل تعاون روستایی، مدیرکل حمل و نقل و پانه‌ها، مدیر کل پشتیبانی امور دام، دانشگاه علوم پزشکی. سازمان جهادکشاورزی، اداره غله. مدیر عامل آب و منطقه‌ای و مدیر حراست  بانک صادرات، ستاد بسیج اقشار، سپاه ناحیه عشایری، بسیج دانش آموزی، بسیج جامعه پزشکی و روابط عمومی سپاه فتح برگزار می‌شود.وی خاطرنشان کرد:در صورت همکاری و هم افزایی مسولین استانی و شهرستانی این برنامه تا اول پاییز سال جاری ادامه دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی