تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 آگوست 2020 - 16:04
کد خبر : 15875

سمن ها نوآور، پویا و به روز باشند / با تمام توان از سمن ها حمایت می کنیم

سمن ها نوآور، پویا و به روز باشند / با تمام توان از سمن ها حمایت می کنیم

آفتاب دنا: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکل ها به عنوان بازوان توانمند دولت همواره در رفع آسیب های اجتماعی باری را از روی دوش دولت برمی دارند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،احد جمالی معاون سیاسی استاندار با همراهی حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

آفتاب دنا: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکل ها به عنوان بازوان توانمند دولت همواره در رفع آسیب های اجتماعی باری را از روی دوش دولت برمی دارند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،احد جمالی معاون سیاسی استاندار با همراهی حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برخی سمن های مرکز استان از جمله آبشار عاطفه ها و مرکز تی سی شرف آباد بازدید کرد.

معاون سیاسی استاندار در حاشیه این بازدیدها ضمن تبریک و  گرامیداشت ۲۲ مرداد روز تشکل ها و هفته مشارکت اجتماعی،اظهار داشت: تشکل ها نقش پررنگی در معادلات اجتماعی ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه حکومت ها ۲ نوع هستند، عنوان کرد: برخی از این حکومت ها فاقد پایگاه مردمی اند و مجبورند که به نیروهای خارجی و قدرت های جهانی تکیه کنند و برخی نیز بر پایه سرمایه اجتماعی مردم حاکم هستند.

جمالی افزود: افتخار این نظام و حاکمیت این است که با تکیه بر مردم پایه گذاری شده است.

وی گفت: حکومتی که کثرت تشکل ها را بپذیرد متکی به نیروهای مردمی است.

جمالی با تاکید بر اینکه تشکل ها را سوپاپ اطمینان نظام می دانیم، اظهار داشت: تشکل ها به عنوان بازوان توانمند دولت همواره در رفع آسیب های اجتماعی باری را از روی دوش دولت برمی دارند.

وی تاکید کرد: تشکل ها می توانند بدور از بوروکراسی اداری به مردم خدمت رسانی کنند.

جمالی خاطرنشان کرد: آمادگی همکاری با تشکل ها در جهت رفع آسیب های اجتماعی را داریم.

معاون سیاسی استاندار بر نوآوری سمن ها در حوزه فعالیت خود تاکید کرد و افزود: می طلبد سمن ها جهانی فکر کنند و متناسب با نیاز روز جامعه تغییرات لازم را در حوزه کاری خود پیاده کنند.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی نیز در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از اجرای بسیاری از برنامه ها از جمله برگزاری نمایشگاه و همایش ها خودداری شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تشکل های استان در حوزه خیریه، ‌محیط زیست، آسیب های اجتماعی، زنان، خانواده و اعتیاد فعالیت دارند، عنوان کرد: اقدامات این سازمان ها با فعالیت سازمان های دولتی برابری می کند و آنها همواره بدون چشم داشت در حال تلاش هستند.

وی تاکید کرد: افزایش تشکل های اجتماعی یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.

میرمحمدی افزود: همچنین در این دولت شاهد تخصیص اعتبارات مطلوبی در جهت پیگیری و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.

وی بیان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی و تثبیت آمار اعتیاد در استان به همت تشکل ها محقق شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این بازدید ها، عنوان کرد: با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور نگاه و باورمندی خاصی نسبت به تشکل ها در سطح کشور به وجود آمد.

سید ناصر رضایی با اشاره به اینکه ۷۰ مرکز درمان اعتیاد در استان وجود دارد، اظهار داشت: شیوه درمانی تی سی یکی از بهترین متدهای درمانی است.

وی با اشاره به اینکه حجت السلام میرمحمدی بنیان گذار تشکل ها در استان است، ابراز کرد: تقویت و حمایت تشکل های مردم نهاد  در دولت تدبیر و امید بر کسی پوشیده نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی