تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آگوست 2020 - 22:58
کد خبر : 15850

کتاب یادنامه شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

کتاب یادنامه شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

آفتاب دنا: آیین رونمایی از کتاب یادنامه شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا, آیین رونمایی از کتاب یادنامه شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح, حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح،

آفتاب دنا: آیین رونمایی از کتاب یادنامه شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا, آیین رونمایی از کتاب یادنامه شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح, حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح , سروان پاسدار رسول علیزاده مدیر روابط عمومی سپاه فتح, سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان ، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان, سرهنگ دوم پاسدار پرویز آران مسئول بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ دوم پاسدار ایمان خردمند مسئول ستاد کنگره شهدا و سرداران استان و جمعی از اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۹ مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است بیان کرد: بازه زمانی اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان امسال در نظر گرفته شده است که در این راستا در قالب ۴۰ هفته برنامه‌های متنوعی  در سطح استان اجرا می شود.
سرهنگ دوم پاسدار  ایمان خردمند با بیان اینکه تولید و چاپ ۱۲ عنوان کتاب را در دستور کار دادیم، گفت: یک عنوان از این کتب در شهرستان لنده رونمایی شد.

وی بیان کرد: دومین عنوان، کتاب یادنامه شهدای ورزشکار استان بود که به همت مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه فتح و به قلم الله‌کرم عباسی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان و مسئول انتشارات فتح دنا تولید و منتشر شد.

این مسئول گفت: در این کتاب بیش از ۱۰۰ صفحه ای که در قطع رقعی به چاپ رسیده، به زندگی نامه و بخشی از وصیت نامه ۱۱۲ شهید ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخته شده است.

خردمند ابراز داشت: ۱۱۲ شهید ورزشکار استان بر اساس لیست اعلامی اداره کل ورزش و جوانان استان و نهادهای مربوط تحت عنوان شهید ورزشکار شناخته شده اند  و در این کتاب به صورت خلاصه بررسی شده اند.

 مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای نخستین بار است که پس از دوران دفاع مقدس شهدای ورزشکار در یک مجموعه احصا شده است و تاکنون تعداد شهدای ورزشکار استان به روشنی مشخص نبود.

گفتنی است سردار شهید ستار اورنگ از شهدای شاخص ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد است  که در رشته تیر اندازی از نوابغ کشور و حتی جهان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی