تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آگوست 2020 - 22:15
کد خبر : 15846

توزیع بیش از ۲۰۰۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان در کهگیلویه و بویراحمد / برکات سفر فرمانده کل سپاه به استان

توزیع بیش از ۲۰۰۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان در کهگیلویه و بویراحمد / برکات سفر فرمانده کل سپاه به استان

آفتاب دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی در بحث ازدواج حرکت خوبی در استان انجام خواهیم داد و حجم بسیار بالایی از جهیزیه‌ حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار جهیزیه که دغدغه جدی مردم است بین زوج های جوان توزیع می‌شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل امروز

آفتاب دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی در بحث ازدواج حرکت خوبی در استان انجام خواهیم داد و حجم بسیار بالایی از جهیزیه‌ حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار جهیزیه که دغدغه جدی مردم است بین زوج های جوان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص اقدامات سپاه در حوزه عمرانی و آبادانی و همچنین اختصاص جهیزیه و… گفت: پیش از این نیز در چندین نوبت بین  تازه داماد ها و تازه عروس ها استان  جهیزیه توزیع شد و امیدواریم بتوانیم موضوع ازدواج جوانان را تسهیل کنیم.

برکات سفر سردار سلامی به استان 

وی به سفر سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بهمئی درمانگاه شیک و مدرن ساخته در حال ساخت است و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین ساخت سه هزار چشمه سرویس بهداشتی، توزیع ۱۵۰۰ جهیزیه در استان و آبرسانی به روستاهای استان از برکات سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در مجموع در سفر سردار سلامی۴۵ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی در روستاها کمک می‌شود.

  وی با بیان اینکه سپاه امسال ۱۴ دهستان را تحت پوشش قرار می‌دهد گفت: سپاه مهمانسرا و اردوگاه و حتی یک مسجد مناسب نداشت که به برکت سفر سردار همه این موارد محقق شد و انقلابی در حوزه زیرساخت‌ها صورت خواهد گرفت البته هر آنچه که داریم از امکانات خودرویی و نیروی انسانی و… همه متعلق به مردم است.

 وی با اشاره به ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد در همه حوزه‌ها گفت؛ اگر با وجود این همه نعمت مردم و مسوولان با هم متحد و منسجم شوند کهگیلوبه و بویراحمد عروس ایران می‌شود، این استان هیچ گونه کم و کسری ندارد از کوه و دشت گرفته تا آب و جمعیت باسواد و با انگیزه همه از ظرفیت‌های استان است فقط نیاز به وحدت و انسجام و از خودگذشتگی می‌رود.

وی به موضوع ساماندهی یادمان شهدای گمنام استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی یادمان  شهدای گمنام یاسوج دغدغه عده‌ای از جوانان بود که به همراه استاندار از این مکان بازدید شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از استاندار، معاون عمرانی استاندار، شهردار و  بسیج سازندگی گفت: برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام  یاسوج  در تپه نورالشهدا همه پای کار آمدند، استاندار ۵۰۰ میلیون برای فاز اول این یادمان اختصاص داد و قرار شد فاز نخست  تا شهریور ساماندهی شود.

 سردار خرمدل خطاب به رسانه‌ها گفت: رسانه به انتشار و انعکاس خوبی‌ها و ظرفیت‌های استان بپردازند و از بازنشر و انتشار کلیپ‌های بدی که چهره استان را مخدوش می‌کند خودداری کنند.

اولویت اصلی سپاه سرمایه‌گذاری در حوزه آب شرب و کشاورزی است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر اولویت اصلی سپاه سرمایه‌گذاری در حوزه آب شرب و کشاورزی است.

وی عنوان کرد: مباحث فرهنگی و اشتغال مردم و حوزه دینی و فرهنگی اولویت سپاه است، لذا کشاورزی و دامداری استان باید اصلاح شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی