تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 جولای 2020 - 20:29
کد خبر : 15683

همه باید در مقابل دشمن اصل وحدت را دنبال کنیم/ طلوع جمهوری اسلامی غروب استکبار و غرب زدگی است

همه باید در مقابل دشمن اصل وحدت را دنبال کنیم/ طلوع جمهوری اسلامی غروب استکبار و غرب زدگی است

آفتاب دنا : فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هر گروه، قوم و جناحی که هستیم در برابر دشمن اصل وحدت را دنبال کنیم و در مقابل کشور، خون شهدا، باورها و اعتقادات مردم و منافع ملی و عمومی مسئول هستیم. به گزارش آفتاب دنا به نقل از ایسنا ، سردار

آفتاب دنا : فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هر گروه، قوم و جناحی که هستیم در برابر دشمن اصل وحدت را دنبال کنیم و در مقابل کشور، خون شهدا، باورها و اعتقادات مردم و منافع ملی و عمومی مسئول هستیم.

به گزارش آفتاب دنا به نقل از ایسنا ، سردار حسن حکمتیان در نشست با خبرنگاران، افزود: باور داریم که طی کردن مسیر باشکوه انقلاب اسلامی نیازمند دوستی و وحدت همه جانبه است.

وی اظهارکرد: نباید بگذاریم مردم از حاکمیت دل سرد شده و باید با تکیه بر تمام توان و تلاش برای سازندگی و توسعه روز افزون کشور گام برداریم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما تکرار فرماندهان جنگ هستند و حججی‌ها به عنوان نمادی از این جوانان است.

سردار حکمتیان با اشاره به فعالیت تیپ ۴۸ فتح، تصریح کرد: اکثر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به تیپ ۴۸ فتح هستند که به ندای ملکوتی امام انقلاب لبیک گفته و در طول ۴۱ سال انقلاب با یزیدیان زمان جنگیدند و از همه هست‌های دنیوی گذشته و با معبود حقیقی معامله کردند و بهشت برین گوارای وجودشان باشد.

وی ادامه داد: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در یک جزیره امن زندگی کنیم. شهدا و ایثارگران روایتگر جنگ نابرابری هستند که به مانند آن وجود ندارد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرزندان این مرز و بوم فداکارانی بودند که سال‌های سال در گرمای ۵۰ درجه خوزستان و خط ۱۶۴ کیلومتری و در سخت‌ترین و سردترین ارتفاعات کشور در برابر همه سوداگری‌ها، فتنه‌ها، گروهک‌ها، قاچاقچیان و دشمنان جانانه جنگیدند.

سردار حکمتیان تاکید کرد: ۷ شهید و ۳۲ جانباز را در سال ۹۰ در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در منطقه جاسوسان  تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده ایم. دشمنانی که توسط استکبار جهانی تا دندان تجهیز شده بودند و دنبال بودند که جزیره امن کشور ما را نا امن کنند.

وی افزود: هیچ گروهکی نتوانست از معبر ما عبور کند و رزمندگان تیپ ۴۸ فتح استان معابر را برای قاچاقچیان نا امن کردیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کشور در برهه‌های مختلف حوادث و سوانح متعددی را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: فرزندان این دیار در سیل، زلزله، محرومیت زدایی، فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و کشاورزی و امدادی نیز بی نظیر عمل کرده و به یاری تک تک هموطنان شتافتند.

سردار حکمتیان گفت: تمام تجهیزات ترابری تیپ ۴۸ نیز در سیل خوزستان در کنار سایر تیم‌هایش از همان ابتدا حضور یافت. در سیل لرستان نیز این تیپ با تمام توان وارد عمل شد و در مناطق مختلف استان نیز به همین شکل حرکت کردیم. به کار جهادی و وحدت و در کنار هم بودن اعتقاد داریم و این مهم در کنار رسالت‌های اصلی در دستور کار ماست.

وی با اشاره به خدمات دهی در زمان شیوع کرونا، عنوان کرد: ۳۳۵ هزار ماسک در این راستا تولید و ۱۵۲ هزار لیتر آب ژاول برای استان تأمین و به استان منتقل کردیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های ۲۴ ساعته غربالگری از دیگر اقدامات عملیاتی شده است. یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز با هدف کمک‌های مومنانه جمع آوری و در بین جامعه هدف توزیع شد.

حکمتیان همچنین با اشاره به آتش سوزی‌های استان، ادامه داد: گروهان امام حسین تیپ ۴۸ فتح با تمام امکانات پایش، مهار و کنترل آتش سوزی جنگل‌های استان را پوشش داده است.

وی با بیان اینکه امروزه دچار یک جنگ ترکیبی و تلفیقی تمام عیار با ایادی استکبار و نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد: در طول ۴۱ ساله انقلاب دشمن تاکتیک‌های متعددی را علیه ما ایجاد کرد. زمانی که فهمیدند طلوع جمهوری اسلامی غروب استکبار و غرب زدگی است، شروع به توطئه و دسیسه کردند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن نبرد رسانه ای را با ۳۰۰ شبکه برعلیه جمهوری اسلامی راه انداخته است، بیان کرد: نبرد رسانه و جنگ نرم، توطئه‌های مختلف، تجهیز گروهک‌های تروریستی و گسیل به سوی مرزها از دیگر دشمنی‌های استکبار بود. امروز همه را با هم به کار گرفته‌اند، اما جنگ سخت اتفاق نخواهد افتاد.

سردار حکمتیان عنوان کرد: باید قرارگاهی عمل کنیم و از هرگروه، قوم و جناحی که هستیم در برابر دشمن اصل وحدت را دنبال کنیم و در مقابل کشور، خون شهدا، باورها و اعتقادات مردم و منافع ملی و عمومی مسئول هستیم.

وی تاکید کرد: امروز دشمن دنبال تجاوز فکری است و خبرنگاران رسانه ها در حوزه فرهنگی فرمانده هستند. از سختی ها، تلاش ها و زحمات قابل تقدیر رسانه ها مطلع هستم، مطالبات مردم را از مسئولان می خواهند و هر جا رسانه ها ورود کردند تلاش ها و خدمات رسانی مسئولان بیشتر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی