تاریخ انتشار : دوشنبه 6 جولای 2020 - 19:04
کد خبر : 15636

رشد ۴۸درصدی درآمد ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد طی ۳ ماهه امسال

رشد ۴۸درصدی درآمد ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد طی ۳ ماهه امسال

آفتاب دنا : مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴۸ درصدی درآمد واریزی به خزانه توسط این اداره کل طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد. زمان خوب گفت: در سه ماهه اول سال جاری افزون بر ۲۵میلیارد ریال درآمد توسط ثبت اسناد واملاک استان وصول شده است که

آفتاب دنا : مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴۸ درصدی درآمد واریزی به خزانه توسط این اداره کل طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

زمان خوب گفت: در سه ماهه اول سال جاری افزون بر ۲۵میلیارد ریال درآمد توسط ثبت اسناد واملاک استان وصول شده است که این میزان درآمد در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ میلیارد ریال بود که ۴۸ درصد رشد را نشان می دهد.
وی اظهارکرد: در سه ماهه اول سال جاری افزون بر ۲۵میلیارد ریال درآمد توسط ثبت اسناد واملاک استان وصول شده است و این در حالی است که در قانون بودجه سال جاری درآمد تعهدی برای این اداره کل در سه ماهه اول امسال۱۰ میلیارد ریال درآمد مصوب استانی پیش بینی شده بود.  
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر این اساس اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویر احمد در سه ماهه اول سال جاری  نسبت به درآمد مصوب سه ماهه، بیش از ۲۴۲ درصد میزان پیش بینی شده افزایش درآمد داشته است.
خوب تصریح کرد: این رقم نشان می دهد که که نسبت به درآمد پیش بینی شده در بودجه سال جاری، ۶۱ درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز۴۸ درصد افزایش داشته است.  
وی با بیان اینکه این افزایش درآمد حاصل زحمات و تلاش همکاران استان و واحدهای ثبتی تابعه است، ادامه داد: این اداره کل طی چند سال اخیر جزو سه دستگاه برتر درآمدزا در میان دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به اینکه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بیش از تعهدات خود درآمد برای استان کسب می کند انتظار می رود مسئولان ارشد استانی نگاه ویژه ای به نوع خدمات ارئه شده از سوی ثبت اسناد استان به مردم و درآمد های این دستگاه برای دولت داشته باشند و اعتبار  لازم را در جهت بروز رسانی و تکمیل ارائه خدمت به این دستگاه اختصاص دهند.
خوب به بهبود خدمات به ارباب رجوع اشاره و تصریح کرد: کاهش زمان انتظار و ارتقای میزان رضایت ارباب رجوع و مراجعه‌کنندگان به این اداره یکی از مهمترین موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته‌است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد، وی با بیان اینکه در تلاش برای بهبود هر چه بیشتر خدمات هستیم، بیان کرد: ارتقای سطح کیفی خدمات به منظور خدمات‌رسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این اداره کل در سال جاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی