تاریخ انتشار : جمعه 3 جولای 2020 - 22:16
کد خبر : 15593

مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان بویراحمد برگزار شد

مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان بویراحمد برگزار شد

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش وپرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این شهرستان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سالم‌ جانی‌پور با اشاره به اینکه پروژه فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با هدف استقرار شایسته‌سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش وپرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سالم‌ جانی‌پور با اشاره به اینکه پروژه فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با هدف استقرار شایسته‌سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی برگزار می‌شود، بیان کرد:  مرحله اول این آزمون در۲۶ خرداد ماه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرستان بویراحمد به صورت الکترونیکی برگزار شد.

وی افزود: در آزمون مرحله اول ۲۰۳ نفر متقاضی مدیریت واحدهای آموزشی در سه مقطع تحصیلی در این شهرستان بودند  که ۷۳ نفر از شرکت کنندگان که ۶۰ درصد نمره آزمون را کسب کردند به مرحله مصاحبه تخصصی راه پیدا کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش وپرورش شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: مصاحبه تخصصی دارای ۴۰۰ امتیاز است که این مصاحبه در سه بخش شایستگی‌های شخصیتی و روانشناختی فرد، آشنایی با مقررات و آیین نامه ها و مدیریت و برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به اینکه از ۷۳ نفر از دعوت شدگان به مرحله مصاحبه تخصصی  مقاطع مختلف در شهرستان بویراحمد به عمل آمد خاطرنشان کرد: شرکت کنندگانی که در مجموع آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی بیشترین امتیاز را کسب نموده اند به ترتیب اولویت از آنها برای مدیریت ۲۴ آموزشگاه در شهرستان بویراحمد استفاده خواهد شد.

 جانی پور ، هدف اصلی از اجرای این آزمون را شناسایی نیروهای توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی دانست و گفت:

وی با اشاره به اینکه وظیفه مدیر مدرسه، برنامه‌ریزی در مدیریت است و باید برای اداره مدرسه برنامه داشته باشد، تصریح کرد: مدیر باید تسلط به قوانین و آیین‌نامه‌های تخصصی داشته باشد.
معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش وپرورش شهرستان بویراحمد اضافه کرد: کسی که مدیر می‌شود باید بتواند روابط عمومی بالایی داشته و ارتباط خوبی برقرار کند؛ باید بتواند صبور و مسئولیت‌پذیر بوده و رفتارش، آرامش بخش مدرسه باشد.

وی خاطرنشان کرد:  با انجام مصاحبه تخصصی و مشخص شدن رتبه‌ ها براساس امتیاز کسب شده پذیرفته شدگان باید دوره‌های آموزشی ده گانه مدیریت که در سامانه ltms فعال می‌شود را نیز با موفقیت پشت سر بگذرانند تا برای آنها ابلاغ مدیریت صادر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی