تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژوئن 2020 - 14:27
کد خبر : 15567

وعده استاندار عملی شد/ ساختمان خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی می شود

وعده استاندار عملی شد/ ساختمان خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی می شود

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی خانه مطبوعات استان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفناب دنا، حسین کلانتری در خصوص تعیین تکلیف زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات استان، اظهار داشت: مقرر شد این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع واقع در فضای کتابخانه هنرهای زیبا در

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی خانه مطبوعات استان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفناب دنا، حسین کلانتری در خصوص تعیین تکلیف زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات استان، اظهار داشت: مقرر شد این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع واقع در فضای کتابخانه هنرهای زیبا در خیابان شهید مطهری شهر یاسوج که متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، احداث شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: بنا به قولی که در روز خبرنگار سال گذشته به خبرنگاران استان داده شد به زودی عملیات اجرایی این ساختمان در دو طبقه آغاز می شود و تاپایان سال به بهره برداری می رسد.

کلانتری تاکید کرد: این ساختمان متعلق به اصحاب رسانه خواهد بود و امید است با بهره برداری از آن بخشی از مشکلات صنفی خبرنگاران برطرف شود و با حضور، گردهمایی ها و برگزاری نشست های هم اندیشی در این مکان در راستای توسعه استان گام بردارند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد جهت احداث ساختمان خانه مطبوعات، بیان کرد: مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف مدت ۳ روز نسبت به جمع آوری انشعابات در مسیر ورودی این مکان با همکاری دستگاه ذی ربط اقدام کند.

مقام ارشد اجرایی استان افزود: مقرر شد معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری توسط دستگاههای ذیربط ماشین آلات مورد نیاز را تامین و در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازگشایی مسیر ورودی خیابان مطهری قرار دهد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در همین راستا با همراهی جمعی از مدیران از جمله مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل دفتر شهری استانداری، مدیرکل راهداری، مسئولان ارشاد اسلامی و جمعی از مهندسان ناظر با هدف جانمایی مراسم شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان خانه مطبوعات استان از محل مورد نظر بازدید کردند.

وی عنوان کرد: این ساختمان در آینده به یک فضای فرهنگی تبدیل می شود و می طلبد معماری آن همساز با اقلیم منطقه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی