تاریخ انتشار : یکشنبه 24 می 2020 - 16:04
کد خبر : 15516

کنترل کامل آتش سوزی جنگل ها و مراتع در گچساران

کنترل کامل آتش سوزی جنگل ها و مراتع در گچساران

آفتاب دنا:مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد به آخرین جزئیات آتش سوزی گچساران اشاره کرد و اینکه آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع این شهرستان که از عصر جمعه آغاز شده به صورت کامل کنترل شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس ،غلام‌حسین حکمتیان‌ اصل گفت: در چهار نقطه آتش‌سوزی رخ داده

آفتاب دنا:مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد به آخرین جزئیات آتش سوزی گچساران اشاره کرد و اینکه آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع این شهرستان که از عصر جمعه آغاز شده به صورت کامل کنترل شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس ،غلام‌حسین حکمتیان‌ اصل گفت: در چهار نقطه آتش‌سوزی رخ داده که مابقی آتش سوز‌ها مهار شد و آتش‌سوزی کوه نارک نیز به صورت کامل کنترل شد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بعلت اینکه آتش سوزی در منطقه کوهستانی، سخت گذر و صخره‌ای است، نیروهای منابع طبیعی استان و شهرستان با کمک مردم منطقه ،بسیج و سایر نیروهای امدادرسان درحال خاموش کردن آتش هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروهای منابع طبیعی شهرستان، نیروهای مردمی و محلی، محیط زیست و شهرداری در حال کمک به خاموش کردن آتش سوزی هستند.

حکمتیان اصل در خصوص میزان خسارات وارد این آتش سوزی تصریح کرد: هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارات وارد آتش سوزی در دست نیست و پس از مهار ارزیابی خواهد شد.

وی در خصوص علت آتش‌سوزی بیان کرد: علت آتش سوزی نیز مشخص نیست اما آتش سوزی از کنار دیوار دانشگاه آزاد شروع و بدلیل وزش باد شدید و پوشش غنی و پر پشت علوفه به جنگل‌ها و مراتع  سرایت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی