تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 می 2020 - 11:58
کد خبر : 15480

واکنش معاون آموزش و پرورش استان به اظهارات متفاوت رئیس سابق بویراحمد/ اگر جزیره ای فکر کنیم قطعا ضررخواهد داشت /دلشاد: از همه ظرفیتها برای ارتقاء جایگاه آموزش وپروش استفاده می کنم

واکنش معاون آموزش و پرورش استان به اظهارات متفاوت رئیس سابق بویراحمد/ اگر جزیره ای فکر کنیم قطعا ضررخواهد داشت /دلشاد: از همه ظرفیتها برای ارتقاء جایگاه آموزش وپروش استفاده می کنم

آفتاب دنا : نشست تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان و سایر مسئولان استانی  برگزار شد که در این نشست علی حسن زاده مدیر سابق آموزش وپرورش با اظهاراتی از نحوه عزل خویش در این شرایط بیان کرد که با واکنش معاون

آفتاب دنا : نشست تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان و سایر مسئولان استانی  برگزار شد که در این نشست علی حسن زاده مدیر سابق آموزش وپرورش با اظهاراتی از نحوه عزل خویش در این شرایط بیان کرد که با واکنش معاون پشتیبانی آموزش وپرورش مواجه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  آفتاب دنا  ، معاون اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: ما فرهنگی هستیم و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. فرهنگی یعنی ادب علم و فرهنگ.نقش معلمان اساسی است امیدوار هستیم این بلای کرونا از بین برود البته حسناتی هم داشت .

اردشیر یاری بیان کرد: ایل بویراحمد را پیشانی استان می دانم، گجستان و تنگ تامرادی را افتخار استان می دانم ما یک استان هستیم پیوند سببی و نسبی داریم اگر جزیره ای فکر کنیم قطعا ضرر خواهد داشت باید یک استان هم دل داشته باشیم، همه پتانسیل های استان می توانند در کنار هم قدرت عظیم باشند اگر انگور سی سخت شیرین است نفت گچساران این کشور را می چرخاند بیشترین فامیل را من در ایل جلیل دارم برای این طوایف ارزش قائل هستیم.

در طول ۲۳ سال دوستی با زارع پور هیچ دروغی از وی نشنیدم

یاری افزود: در مورد خودم هر قضاوتی شود ایرادی نمی گیرم اما در طول ۲۳ سال دوستی با زارع پور هیچ دروغی از وی نشنیدم انسانی شایسته و بایسته است انسانی شریف و فرهیخته هستند؛ آقای حسن زاده بحث بویراحمد را پررنگ کرد میگویم همیشه شعبان یک بار هم رمضان.

این جا مرکز استان است و نمی شود دیوار بکشیم که کسی نیاید

یاری ادامه داد: نمی خواهم برخی مسائل را پررنگ کنم آیا در لوداب، مارگون، سی سخت و بویراحمد از بچه های غیر از بویراحمد گذاشتیم، ۶ معاون ما از بچه های بویراحمد است، با افتخار کنار هم کار می کنیم بحث سردسیر و گرمسیر نیست، اگر می خواهیم توسعه پیدا کنیم باید کنار هم باشیم این جا مرکز استان است و نمی شود دیوار بکشیم که کسی نیاید، در سایه اتحاد باید کار کنیم.

وی ادامه داد: شریعتی دوست فرهیخته ای بود به وجودش افتخار میکنم، ۹ ماه روی نرفتن وی پافشاری کردیم، هاشمی نیز از بزرگترین روسای ما بود، نمیخواهم بگویم چه کسانی پشت رفتن اقای هاشمی بودند اقای حسن زاده هم من و هم شما می دانیم چه کسانی پشت رفتن وی بودند ما بچه گرمسیر و سردسیر نداریم باید در کنار هم باشیم، بحث هایی که باعث افتراق و جنجالی بوده است را کنار بگذاریم.

خیانت در امانت بزرگترین خیانت به مردم است

رئیس جدید آموزش پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن روز قدس و عید سعید فطر ، به بیان ویژگیهایی از کارگزاران نظام اسلامی از نگاه نهج البلاغه اشاره کردو گفت: تجربه کاری، تحصیلات، سوابق کاری، نظم و انضباط و معیارهای معنوی مثل تواضع، فروتنی، صبر و صداقت و معیارهای مکتبی مثل توکل بر خدا، ترس از خدا و …برای یک مدیر مهم است، سعه صدر، بلند همتی از مهمترین ویژگی های یک مدیر است نظم و انضباط نیز دومین ویژگی مهمی است که یک مدیر باید داشته باشد.

کورش دلشاد بیان کرد: صداقت باعث حفظ آبروی هر فرد می شود اگر صداقت نباشد مدیر وجاهت اجتماعی پیدا نخواهد کرد، مشورت شاخصه اصلی یک مدیر است امانتداری نیز دیگر ویژگی یک مدیر است خیانت در امانت بزرگترین خیانت به مردم است.

تلاش برای جهاد علمی و  ساختن و عزت قدرت ملت ایران

 وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده و گفت: رهبر انقلاب در این بیانیه  به تبیین دستاوردهای چهار دهه انقلاب در همه زمینه ها اشاره کردند و توصیه هایی داشتند که جهادی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی می خواهد این جهاد بزرگ بدون جهاد علمی تحقق پیدا نمی کند .

دلشاد ادامه داد: تزکیه همراه با تعلیم مهم است رهبر انقلاب در این بیانیه ظرفیت ها را بیان کردند و از جوانان صحبت کردند، جوانان یک ظرفیت بزرگ هستند باید از آنها استفاده کنیم.

مسیر توسعه هر کشوری درآموزش و پرورش تحقق پیدا می کند

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ادامه داد افزود: تنها مسیر توسعه هر کشوری تربیت نیروی انسانی متناسب با الگوی اسلامی ایرانی است این مورد جز در آموزش و پرورش تحقق پیدا نمی کند آموزش پرورش یک نهاد اجتماعی است.

همه مسئولان به آموزش و پرورش کمک کنند

وی گفت: در قانون شوراهای آموزش و پرورش به مشارکت همه نهادها و نظارت مردم بر آموزش و پرورش اشاره می‌کند و همه دستگاه ها باید دست به دست هم بدهند تا مسیر تعالی آموزش و پرورش فراهم شود.

دلشاد با بیان این که امکان اشتباه در آموزش و پرورش وجود ندارد افزود: خواهش دارم و قسم می‌دهم همه مسوولان را که به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی با بیان نقش دستگاه‌های خدمات‌رسان در کمک به آموزش و پرورش گفت: دوست داشتم نهادهای خدماتی در این برنامه حضور داشتند آن‌ها ما را با بانک‌ها و اقتصاد و دارایی یکسان نبینند دستگاه‌های خدمات رسان اعتبارات فرهنگی هم دارند که باید از آن‌ها استفاده کرد.

دلشاد ادامه داد: برای یک حرکت همه دستگاه ها باید دست به دست هم دهند، امکان اشتباه از آموزش و پرورش وجود ندارد زیرا کسانی را ما تربیت می کنیم که اگر اشتباه کنیم به خودمان بر می گردد.

وی گفت: رهبری در بحث دانش و پژوهش آن را آشکارترین وسیله قدرت هر ملت می‌داند و در همان بیانیه گام محور توسعه کشور را جوانان می‌داند.

ندای وحدت را به ندای خدمت مبدل می‌کنیم

دلشاد در ادامه با قدردانی از نمایندگان مردم استان در مجلس و منتخبین کنونی و با بیان اینکه منتخب بویراحمد و دنا خود از فرهنگیان با سابقه است؛ خاطرنشان کرد: ندای وحدت را به ندای خدمت مبدل می‌کنیم.

وی افزود: از نظرات همه نخبگان و اندیشمندان برای تحقق اهداف آموزش وپرورش و تربیت نیروی انسانی در تراز جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهم کرد.

وی ازتلاش نمایندگان قبلی و فعلی استان آقایان موحد ،تاجگردون ، سردار هاشمی و زارعی در مجلس شورای اسلامی برای توسعه استان تشکر وقدردانی کرد و گفت: از جناب آقای دکتر روشتفکر که از جنس فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی هستند نیز تشکر می کنم

فرزندان شایسته استان را تخریب نکنیم

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه نباید فرزندان شایسته استان را تخریب کنیم خواست که از توهین‌ها و تهدیدها و نشر اکاذیب دست برداشته شود.

دلشاد در پایان گفت: یک مدیرکل پیدا کنید که بتواند با همه تفکرات سیاسی کار کند، مدیرکل آموزش و پرورش استان اخلاق مداری را رعایت کرد، قسم جلاله می خورم که نگاه منطقه ای ندارد، اداره حقوقی، اداره روابط عمومی و اداره سنجش صد درصد بویراحمدی است فقط شاید دو بخش این گونه نباشد

سخنان متفاوت مدیر اسبق آموزش وپرورش از اعلام آمادگی برای همکاری با مدیر جدید تا تشکر از زارعی و روشنفکر

به گزارش فارس ، رئیس سابق آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه به بیان گزارشی از فعالیتهای آموزش وپرورش پرداخت وگفت: آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در طول دو سال گذشته موفقیتهای بزرگی در سطح استان بوجود آورد که حاصل تلاش وزحمات شبانه روزی همه همکاران اداری و آموزشی است.

علی حسن زاده گفت: در سال گذشته یک مدرسه در یاسوج به اندازه کل استان قبولی در رشته های پزشکی داشت و در مسابقات قرآن و مسابقات ورزشی بیش از نیمی از موفقیتها استانی مربوط به آموزش وپرورش بویراحمد بود.

عزل من ضرب العجلی بود

وی با بیان اینکه انتظار می رفت در این شرایط که نزدیک عید فطر و امتحانات بود در عزل من عجله نمی کردند گفت: عزل من ضرب العجلی بود و از آقای روشنفکر که نقشی در برداشتن من نداشت تشکر می کنم.

وی گفت: بویراحمد نقش مهمی در توسعه استان دارد که با ۸۰ هزار دانش آموز وفرهنگی از پتانسل و ظرفیت نیروی انسانی آن در سطح مدیرکلی آموزش وپرورش استفاده نشده است.

  رئیس سابق آموزش وپرورش شهرستان بویراحمدخاطرنشان کرد: غلامحمد زارعی  نماینده اسبق آموزش وپرورش که از صفر تا ۱۰۰ برای من سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم.

وی در اظهاراتی به ویژگیهای ایل بویراحمد ونقش آنها در استان شدن استان اشاره کرد وگفت: امروز باید همه با هم بویراحمد واحد را کلید بزنیم و اتحاد وهمبستگی خویش را حفظ کنیم.

من فدای تابلوی بویراحمد شدم

مدیراسبق آموزش وپرورش افزود: من فدای تابلوی بویراحمد شدم که اجازه ندادم با وجود کمبود ۲۷۰ نفر نیرو در حوزه آموزش ابتدایی از سایر شهرستانها به شهرستان بویراحمد نیرو منتقل شود.

وی با بیان اینکه همه بویراحمد در انقلاب نقش داشتند گفت: من برادر شهید و از طایفه جلیل هستم که ۵۴ شهید را تقدیم نظام وانقلاب کرده است

حسن زاده با تبریک به آقای دلشاد مدیر جدید آموزش وپرورش برای هر گونه همکاری و مشورت در راستای تحقق آموزش وپرورش اعلام آمادگی کرد و گفت: شبانه روز در کنار شما خواهم بود.

گفتنی است  در این مراسم با اهداء لوح سپاس از طرف مدیرکل آموزش وپرورش استان از زحمات علی حسن زاده تقدیر و حکم مسئولیت کورش دلشاد به سمت مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به وی اهداء شد.

گفتنی است  در این مراسم با اهداء لوح سپاس از طرف مدیرکل آموزش وپرورش استان از زحمات علی حسن زاده تقدیر و حکم مسئولیت کورش دلشاد به سمت مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به وی اهداء شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی