تاریخ انتشار : جمعه 15 می 2020 - 12:52
کد خبر : 15410

عنصر اصلی ارتقا و پیشرفت هر سازمانی روابط عمومی است

عنصر اصلی ارتقا و پیشرفت هر سازمانی روابط عمومی است

آفتاب دنا : رحیم امین زاده رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت:

آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد  در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام رحیم امین زاده به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

“روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

     مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بی شک ۲۷ اردیبهشت ماه و “روز روابط عمومی و ارتباطات”  تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون هنر و فن روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه ها و سازمان ها تبدیل شده است.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد .

نامگذاری این هفته بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم و دستاوردها و تلاش مجموعه روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای را ارج نهیم.

بی تردید در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن ها به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به روابط عمومی های دستگاههای مختلف بالاخص همکاران پرتلاشم در حوزه مدیریت روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد که  در جهت تحقق اهداف عالیه دانشگاه  فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روزافزون تمامی تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی را آرزومندم..

با تقدیر و تشکر

رحیم امین زاده

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی