تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 جولای 2014 - 23:27
کد خبر : 1541

رویکرد جدید سپاه استفاده از نیروی جوان در کنار تجربه برای مدیریت است.

رویکرد جدید سپاه استفاده از نیروی جوان در کنار تجربه برای مدیریت است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره ضرورت استفاده از نیروی جوان در رده مدیریتی سپاه گفت: رویکرد جدید سپاه استفاده از نیروی جوان در کنار تجربه برای مدیریت است.

-_1_~2

به گزاش نسیم دنا به نقل از فارس  سردار یونس امیری  در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه لنده با تبریک ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه خیر و برکت و مغفرت و اخلاص بوده که باید از آن استفاده و بهره لازم را برد.

وی افزود: بر همه واجب است که نسبت به دشمنان اسلام و مسلمین شناخت و آگاهی خود را افزایش دهند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اوایل دهه ۶۰ به همه ملت یادآور شدند که اجانب بیدارند و مشغول به نقشه و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و همه باید هوشیار و بیدار برای دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب آماده باشند.

امیری در ادامه به چهره پلید دشمنان و نقشه‌های شوم آنان برای ضربه زدن به اسلام اشاره کرد و گفت: در پنج دهه گذشته استکبار جهانی و صهیونیست چهره واقعی خود را با لشکرکشی و راه‌اندازی جنایت‌های بزرگ نسل کشی برای جهانیان به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: همه پی برده‌اند که آمریکا شیطان و دروغگویی بزرگ بوده و همه برنامه‌های خود را در جهت رسیدن به منافع خود در کشورهای دیگر طراحی کرده و خیر و صلاح هیچ مملکتی را در فکر و اندیشه هم ندارد.

این فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تمام نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.

سردار امیری خاطر نشان ساخت: پیروزی انقلاب موج بیداری اسلامی را در کشورهای منطقه طنین‌انداز کرد و امروزه شاهد آن هستیم که استکبار جهانی تاب و تحمل این موج اسلام‌خواهی در جهان را ندارد.

وی یادآور شد: دسیسه جدید استکبار جهانی برای ترمیم چهره صهیونیست در منطقه راه‌اندازی نزاع‌های داخلی و رو در روی هم قرار دادن مسلمانان بوده که امروز شاهد برادرکشی‌ها و جنایت‌های آن در منطقه هستیم.

امیری خاطر نشان ساخت: کسانی که داعیه مبارزه با تروریسم در جهان را دارند خود با حمایت و پشتیبانی از آن در حال توسعه فعالیت‌های تروریستی در منطقه هستند که نمونه‌های آن را در سال‌ها و ماه‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه داعش فرزند استکبار است گفت: القاعده و داعش و … همه فرزندان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل بوده که با طراحی جدید کشتار علویون و شیعیان را در سوریه و عراق و دیگر بلاد اسلامی با همراهی آل سعود در عربستان در دستور کار قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشتار وحشیانه مردم توسط گروه‌های تروریستی از جمله داعش گفت: ایجاد رعب و وحشت در میان مردم مهم‌ترین هدف گروه‌های تروریستی همراه با ضربه زدن به اسلام و مسلمین خصوصاً شیعیان است.

امیری ابراز داشت: اما نقشه‌های دشمنان در سوریه و عراق به دلیل اعتقاد به اسلام و مکتب عاشورا با شکست رو به رو شد و وحدت و یکپارچگی ملت و مردم سوریه در انتخابات آن را نمودار ساخته است.

وی افزود: همانگونه که بزرگان دینی وعده دادند پیروزی خون شهید بر شمشیر محقق شده و دیدیم در توطئه تخریب حرم حضرت زینب(س) این وعده راستین چگونه محقق شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رهبران گروه تروریستی داعش در مصاحبه‌های اخیر خود بارها به خداوند قسم یاد کردند که اگر بتوانند گردن تک تک ایرانیان را خواهند زد و این با پاسخ قاطع سردار سلیمانی رو به رو شد که گفتند اگر رهبر و مولایمان فرمان دهند نماز جماعت را به امامت ایشان در بقیع اقامه خواهیم کرد و طومار استکبار را در هم خواهیم پیچید.

امیری با بیان اینکه نباید دنبال برادر کشی باشیم افزود: امروز بیداری و هوشیاری بیش از گذشته لازم است.

وی به فرار افراد حزب بعث با لباس زنانه اشاره کرد و گفت: باطل چون تفکری باطل دارد همیشه با شکست رو به رو خواهد شد.

امیری در ادامه به مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه لنده اشاره کرد و گفت: رویکرد جدید سپاه جوانگرایی و استفاده از تجربیات نیروهای باسابقه است.

وی افزود: این مهم در راستای تربیت نیروها و فرماندهان جوان در بدنه سپاه برای آینده بوده که امروز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی