تاریخ انتشار : یکشنبه 10 می 2020 - 11:51
کد خبر : 15398

پیگیری مطالبات ۶۵ میلیاردی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سوی منتخب مردم

پیگیری مطالبات ۶۵ میلیاردی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سوی منتخب مردم

آفتاب دنا: منتخب بویراحمد و دنا خواستار پرداخت مطالبات پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا؛ مهدی روشنفکر در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: منتخب بویراحمد و دنا خواستار پرداخت مطالبات پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا؛ مهدی روشنفکر در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ۶۵ میلیارد تومان طلب دارند که انتظار می‌رود مجموعه مدیران ارشد وزارتخانه برای پرداخت این مطالبات چاره اندیشی کنند.

وی تلاش‌ مجموعه فعالان حوزه بهداشت و درمان این استان در دوران کرونا ویروس را قابل تقدیر دانست و افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و متولیان امر، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مقابله با شیوع کرونا مطلوب بوده و در واقع جزو استان‌های موفق کشور بوده است.

روشنفکر پرداخت مطالبات مجموعه خدمتگزاران بهداشت و درمان استان به پاس خدمات انجام شده را خواستار شد و افزود: برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این استان برای تکمیل و بهره برداری با کمبود اعتبار روبه‌رو بوده که امیدوارم وزارت بهداشت نیز در این زمینه تدبیری بیندیشند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ادامه داد: ضروری است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی نسبت به صدور مجوز بکار گیری نیروهای مورد نیاز به صورت پیمانی-قراردادی اقدام کرده و نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت کنند. سید کامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست پیگیری‌های مهدی روشنفکر برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان را قابل تقدیر دانست و گفت: برای رفع مشکلات مطرح شده در آینده‌ای نچندان دور با همکاری منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون چاره اندیشی می‌کنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی