تاریخ انتشار : شنبه 9 می 2020 - 20:01
کد خبر : 15391

طرح ضیافت همدلی در بقاع متبرکه شهرستان بویراحمد / توزیع ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان

طرح ضیافت همدلی در بقاع متبرکه شهرستان بویراحمد / توزیع ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان

آفتاب دنا : هادی خورشیدیان با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) از توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در طرح رزمایش همدلی وکمک مومنانه در ماه ضیافت الهی خبر داد.

آفتاب دنا : مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در طرح رزمایش همدلی وکمک مومنانه در ماه ضیافت الهی خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، هادی خورشیدیان با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان رزمایش کمک مومنانه در استان کهگیلویه وبویراحمد رونق گرفت که در این میان سازمان اوقاف و امور خیریه در کل کشور ۱۲۵ هزار بسته حمایتی جهت کمک به اقشار آسیب پذیر در نظر گرفته است که سهم استان کهگیلویه وبویراحمد ۲۵۰۰ بسته بود و در این میان۵۰۰ بسته آن سهمیه شهرستان بویراحمد  است که ما نیز از میزان تعهدات فراتر رفتیم و امیدواریم تا پایان ماه رمضان حتی از این رقم هم بیشتر شود.

خورشیدیان گفت: این بسته ها شامل  ۴ قلم  از مواد غذایی مورد نیاز مردم از قبیل برنج ،روغن ،ماکارونی و رب گوجه فرنگی است که بودجه آن نیز از منبع اجرای واقفین و خیرین تأمین شده است.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا اقتصاد و درآمد بسیاری از خانوارها به خصوص قشر آسیب پذیر تحت تأثیر قرار گرفته است خاطرنشان کرد: در این میان کمک و همیاری به هم نوع در جامعه رونق گرفته است و اداره اوقاف و امور خیریه سعی می‌کند با کمک خیرین و واقفین با شناسایی افراد نیازمند بسته‌های حمایتی را تهیه و بین اقشار مختلف به خصوص در حاشیه  بقاع متبرکه ، شهرها، مناطق محروم و اقشاری که تحت تأثیر کرونا درآمد خود را از دست داده‌اند توزیع  نماید.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد افزود: در ایام کرونایی با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و همکاری هیئت امنای امامزاده‌ها در راستای راه اندازی کارگاه تولید ماسک، بیش از ۲۰هزار عدد ماسک تولید ودر اختیار مردم قرار گرفت.

وی گفت: در همین زمینه ۱۱۰ دست لباس یکبار مصرف به بیمارستان جلیل و ۱۰۰ لیتر آب ژاول بین خادمین امام زادگان شهرستان بویراحمد جهت ضدعفونی کردن  بقاع متبرکه توزیع شد.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از احیای ۷۷ هکتار زمین از موقوفات امام زاده مختار شهرستان بویراحمد خبر داد وگفت: این زمین سالها راکد بود که خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده امسال زیر کشت محصول نخود و عدس برای درآمد زایی رفته است.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد ازراه اندازی کارگاه تولید پوشاک با همکاری هیات امنای امام زاده عبدالله (ع) شهر یاسوج خبر داد وگفت: بنا داریم با راه اندازی این کارگاه ضمن تولید شغل برای زنان سرپرست خانوار پوشاک با کیفیت تهیه و زیرقیمت بازار با تخفیف مناسب در اختیار اقشارنیازمند قرار دهیم .

خورشیدیان، از آمادگی این کارگاه تولیدی پوشاک برای تهیه لباس مدارس نیز خبر داد وگفت: پیش بینی شده است با همکاری و تفاهم با آموزش وپرورش و کمیته امداد لباس افراد تحت حمایت نیز رایگان در اختیار آنها قرار گیرد.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی