تاریخ انتشار : یکشنبه 3 می 2020 - 12:10
کد خبر : 15355

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از حضور در اماکن عمومی شلوغ خودداری کنند

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از حضور در اماکن عمومی شلوغ خودداری کنند

آفتاب دنا:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست از حضور در مراکز خرید عمومی شلوغ خودداری کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا: پرویز یزدان‌پناه با اشاره به آمار ۵۰۸ مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و گفت: مردم حتی‌الامکان

آفتاب دنا:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست از حضور در مراکز خرید عمومی شلوغ خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا: پرویز یزدان‌پناه با اشاره به آمار ۵۰۸ مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و گفت: مردم حتی‌الامکان از حضور در مراکز خرید عمومی و شلوغ خودداری کنید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افراد در صورت الزام به حضور در اماکن پرازدحام و شلوغ نظیر فروشگاه‌ها، مراکز خرید یا نانوایی، از‌ تماس با اشیا و یا سطوح دوری و قبل از شستشوی دست‌ها، از تماس دست با چشم، دهان و بینی خودداری کنند.

وی یادآور شد: افراد فاصله مناسب (حداقل یک متر با سایر افراد) را رعایت کنید و پس از بازگشت به منزل، دست‌های خود را با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه شستشو داده و درصورت استفاده از ماسک با رعایت نکات بهداشتی آن را در سطل زباله درب‌دار بیندازید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی