تاریخ انتشار : جمعه 1 می 2020 - 15:08
کد خبر : 15345

پیام تبریک رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه لوداب به مناسبت گرامی داشت هفته معلم

پیام تبریک رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه لوداب به مناسبت گرامی داشت هفته معلم

آفتاب دنا : رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه لوداب به مناسبت گرامی داشت هفته معلم پیام تبریکی صادر کرد متن پیام سید محمد رحیم دانش زاده به شرح زیر است.

آفتاب دنا : رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه لوداب به مناسبت گرامی داشت هفته معلم پیام تبریکی صادر کرد متن پیام سید محمد رحیم دانش زاده به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

من علمنی حرفاً فقد صیرنی عبداً (حضرت علی ((ع)) )

 معلمان گرامی، فرهنگیان بزرگوار

با سلام و ادای احترام

به نام آفریدگاری که قلم را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور اندیشه آراست. خدایی را سپاس که توفیق خدمت به زنان و مردانی عطا نمود که رسولان راستی و سفیران صداقت و مهربانی اند.

تعلیم و تربیت از شئون الهی است و خداوند به عنوان علم حقیقی این موهبت را به پیامبران و اولیاء پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تربیت بصورت سنت حسنه ی آفرینش رقم خورد و این سنت حسنه به شما معلمان ارجمند واگذار شده است.

 بی شک معلمان نیز برای دعوت به سوی خداوند و تربیت دانش آموزان برای حرکت در مسیر کمال، شایسته ترین افراد هستند که با تأسی از رفتار و منش پیامبران الهی می سوزند تا جهانی بر مدار ایمان بسازند. این مجاهدت ها در سایه ی تربیت الهی و آموزه های الهی دینی همواره چراغ راه بوده و آزادگی و آرامش را برای انسان به ارمغان آورده است.

تعالی،رشد و توسعه ی هر جامعه ای در گرو آموزش و پرورش صحیح است، آمیختن علم و عمل و آراستن به فضایل اخلاقی میسر نیست مگر با همت استادان و معلمان ایثارگر و از خود گذشته.

شهید مطهری، آن فیلسوف  بزرگ قرن، نمونه ی کاملی از همه ی فضایل معلمی و استادی و الگوی تمام عیار برای جامعه ی بزرگ معلمان بوده است. سالروز شهادت این استاد برجسته را گرامی می داریم. نام گذاری این روز به نام معلم، زمینه ای برای ارج نهادن به زحمات شما معلمان عرصه ی تعلیم و تربیت و انسان سازی است.

همه ی آحاد جامعه هر کدام به نوعی مدیون معلمان خود هستند زیرا همه ی ما الفبای زندگی را با حضور در کلاس های درس آغاز می کنیم. با شیوع بیماری کرونا در کشور و با تعطیلی طولانی مدت مدارس، بسیاری از معلمان تلاش کردند تا با استفاده از امکانات شبکه های اجتماعی به روند آموزش دانش آموزان خود ادامه دهند، کاری که ممکن است سخت و دشوار باشد.

اینجانب فرا رسیدن روز و هفته ی بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان پر تلاش و دلسوز منطقه ی لوداب تبریک عرض نموده و بر خود واجب می دانم؛ در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری گردیده است، و به مصداق حدیث(( من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق)) و به افتخار جایگاه رفیع معلمی مراتب سپاس، تقدیر و تشکر خویش را از همکاری، همراهی و تلاش های دلسوزانه کلیه ی فرهنگیان و همه ی مسئولین و عزیزانی که در این عرصه ی مهم و حیاتی ما را مدد می رسانند به عمل آورم.

سید محمدرحیم دانش زاده

رییس آموزش و پرورش منطقه لوداب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی