تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آوریل 2020 - 14:32
کد خبر : 15315

عامل تیراندازی در گچساران دستگیر شد

عامل تیراندازی در گچساران دستگیر شد

آفتاب دنا:فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی”در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به مجروحیت چند نفر در پارک

آفتاب دنا:فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی”در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به مجروحیت چند نفر در پارک مهرورزی گچساران، مأموران انتظامی سریعا وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی با اشرافیت اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی گسترده ، متهم را شناسایی و کمتر از یک ساعت پس از انجام تیراندازی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی در ادامه بیان داشت متهم که نوجوانی ۲۲ ساله بود ؛ در بازجویی های اولیه به صراحت به تیراندازی با اسلحه ساچمه زنی اعتراف و انگیزه خود از انجام این اقدام را اختلاف قبلی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: تمام فعالیتها و اقدامات افراد شرور و ارازل اوباش به صورت مداوم توسط پلیس رصد می شود و در صورت ارتکاب هر گونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان برابر قانون و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی