تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 آوریل 2020 - 20:19
کد خبر : 15287

آثار برترجشنواره فیلم کوتاه “کرونا” معرفی شدند

آثار برترجشنواره فیلم کوتاه “کرونا” معرفی شدند

آفتاب دنا : بهترین آثار جشنواره مجازی سراسری تولید فیلم کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با شعار در خانه بمانیم توسط کارشناسان انتخاب و معرفی شدند.

آفتاب دنا : بهترین آثار جشنواره مجازی سراسری تولید فیلم کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با شعار در خانه بمانیم توسط کارشناسان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری با بیان این خبر گفت:این جشنواره به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  به صورت مجازی ، با موضوعات در خانه می مانیم،کرونا و ایثار اجتماعی،کرونا و حقوق مردم،کرونا و همبستگی ملی، کرونا واخلاق اجتماعی،کرونا و خانواده برگزار شد.

اکبر آیین اظهار داشت:از طریق فضای مجازی و رسانه ها طی فراخوانی هنرمندان را دعوت به تولید فیلم کوتاه در قالب مستند،داستانی ،انیمیشن و موشن گرافیک نمودیم.

آیین افزود: در مجموع تعداد ۱۸ اثر از سراسر کشور به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که پس از کارشناسی توسط کارشناسان ۱۰اثر در قالبهای مختلف به عنوان آثار برتر برگزیده و انتخاب شدند.

وی با اشاره به اثار انتخاب شده تصریح کرد:دو اثر استاپ موشن “چرت و پرت”و “کرونا” به کارگردانی رضا پورزارعی از تهران ، انیمیشن “یک اتفاق ساده” از نفیسه خوانساری از فارس و فیلم کوتاه “به یاد آنها” به کارگردانی زهرا یزدانی از مشهد و همچنین  فیلمهای کوتاه “خواهش” و “اشکهای یک پدر” به کارگردانی سید جواد هادی اصل ،”پاکبان ضد ویروس نیست” و کلیپ “کرونا” از سعید کریمی ،کلیپ “انقلاب از ابتدا تا کنون”  از رضا دانش پژوه و موشن گرافیک “کرونا” از حمید شیر مردی از جمله اثار انتخابی جشنواره تولید فیلم های کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمدبودند.

آیین اضافه کرد:حوزه هنری باهمه آثار انتخاب شده قرارداد تولید امضاء نموده و هزینه تولید آن به حساب صاحبان آثار پرداخت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی