تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 آوریل 2020 - 0:19
کد خبر : 15271

اصحاب رسانه استان در جهت خدمت به مردم استان تلاش می کنند/ پیرسبزی : آگاهی بخشی و ترویج روحیه امید ازمهمترین سازوکارهای شورای اطلاع رسانی درپیشگیری از کرونا

اصحاب رسانه استان در جهت خدمت به مردم استان تلاش می کنند/ پیرسبزی : آگاهی بخشی و ترویج روحیه امید ازمهمترین سازوکارهای شورای اطلاع رسانی درپیشگیری از کرونا

محمد علی پیرسبزی گفت: هدایت افکار عمومی توسط رسانه ها با محوریت آگاهی بخشی و ترویج روحیه امید بین مردم از مهمترین سازوکارهای تببین شده این شورا در مبارزه و پیشگیری از کرونا بود.

آفتاب دنا : معاون سیاسی ،امنیتی استاندار در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اکثریت اصحاب رسانه در جهت خدمت به مردم استان تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، احد جمالی در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود: هدف از تشکیل شورای اطلاع رسانی در سطح کشور بیان خدمات دولت و نظام است.

وی با بیان اینکه این دولت هم دولت نظام و حاکمیت است خاطرنشان کرد: در بحث کرونا همه مجموعه های نظام و دولت و حتی پویش های مردمی با وحدت رویه بی نظیری در مبارزه با کرونا جهادی تلاش می کنند که این از افتخاران این نظام است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: کشور با وجود دشمنی معاندان در مسئله مدیریت کرونا در دنیا نشان داد در همه زمینه ها حرف برای گفتن دارد که همه آمارها  نشان می دهد موضع کرونا مدیریت خوب شد.

وی موفقیت استان در پیشگیری و مقابله با کرونا را حاصل کار جمعی همه دستگاه های اجرای بویژه کادر درمانی استان دانست و خاطرنشان کرد: رسانه های جمعی استان در این زمینه تلاش چشمگیری داشتند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه اعلام نکردن آمار روزانه مبتلایان به کرونا در استان را تصمیم شورای امنیت ملی دانست و بیان کرد این تصمیم در سطح ملی گرفته شده است.

استفاده از ظرفیت رسانه ها

در طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه نیز بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تاکید کرد.

محمد علی پیرسبزی با ارائه گزارشی از فعالیت های شورای اطلاع رسانی استان افزود: هدایت افکار عمومی توسط رسانه ها با محوریت آگاهی بخشی و ترویج روحیه امید بین مردم از مهمترین سازوکارهای تببین شده این شورا در مبارزه و پیشگیری از کرونا بود.

وی با اشاره به علمکرد رسانه های استان در دوران کرونا تصریح کرد:  همه مجموعه رسانه های خبری استان در این مدت در کنار مسوولین بویژه کادر درمانی و بهداشتی استان جهادی  و صادقانه تلاش کردند که شایسته تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در راستای تکریم و تجلیل از این تلاش مجاهدانه اصحاب رسانه، جشنواره ی رسانه ای پیشگیری و مبارزه با کرونا  را بصورت غیر حضوری و مجازی با مشارکت حوزه هنری، بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود که بزودی به مرحله داوری می رسد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه آغاز فعالیت صنوف کم خطر  رسانه ها در تبین پروتکل های بهداشتی هم از جهت رعایت کردن مردم و همه ثبت نام صنوف در سامانه سلامت وزارت بهداشت با استفاده از ظرفیت متخصصین  در تولید محتوای اطلاع رسانی اهتمام ویژه داشته باشند.

  پیرسبزی همچنین در پایان  استفاده از تولیدات فرهنگی ، هنری و آموزشی در  فضای مجازی  را ضروری دانست و افزود:  صدا و سیما، اتاق اصناف، سازمان صمت می توانند در اجرای این طرح سهم بسزایی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی