تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آوریل 2020 - 21:54
کد خبر : 15212

شبکه آموزشی شاد فرصتی برای جبران عقب ماندگیهای آموزشی دانش آموزان / نصب ۹۰ درصدی شبکه آموزشی شاد توسط مدیران مدارس بخش لوداب

شبکه آموزشی  شاد فرصتی برای جبران عقب ماندگیهای آموزشی دانش آموزان / نصب ۹۰ درصدی شبکه آموزشی شاد توسط مدیران مدارس بخش لوداب

آفتاب دنا :سید محمد رحیم دانش زاده گفت: در شرایط کرونایی که فعالیت آموزش در مدارس بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا متوقف شد آموزش وپرورش لوداب از همه ظرفیتهای ممکن برای آموزش دانش آموزان در فضای مجازی استفاده نمود .

آفتاب دنا : رئیس آموزش وپرورش منطقه لوداب از نصب سامانه شاد توسط ۹۰ درصد مدیران مدارس متوسطه اول و دوم بخش لوداب خبر داد .
سید محمد رحیم دانش زاده گفت: شبکه آموزشی دانش آموزان( شاد) برای دسترسی دانش آموزان به محتوای آموزشی در شرایط کرونایی توسط وزارت آموزش وپرورش ایجاد شده که گامی مهم برای استفاده از ظرفیتهای فناورانه در راستای آموزش دانش آموزان است.
وی با بیان اینکه در شبکه آموزشی دانش آموزان( شاد) محیطی امن فراهم شده، تا ارتباط بین معلم و دانش‌آموز برقرار گردد اظهار داشت: با نصب این سامانه توسط مدیر ،معلم ودانش آموز معلمان محتوای درسی را از طریق این شبکه با دانش آموزان به اشتراک می گذارد و طرح سؤال و آزمون می کنند.
دانش زاده افزود: در شرایط کرونایی که فعالیت آموزش در مدارس بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا متوقف شد آموزش وپرورش لوداب از همه ظرفیتهای ممکن برای آموزش دانش آموزان در فضای مجازی استفاده نمود .
وی با اشاره به اینکه اگر مدرسه تعطیل بوده ولی آموزش تعطیل نبوده خاطرنشان کرد: اکنون که شبکه اختصاصی آموزش و پرورش تحت عنوان شاد راه اندازی شده فرصت خوبی است برای آموزش و جبران عقب ماندگیهای دانش آموزان که با اطلاع رسانی مناسب از این ظرفیت برای آموزش دانش آموزان استفاده خواهیم کرد.
رئیس آموزش وپرورش منطقه لوداب به وضعیت مدارس لوداب اشاره کرد وگفت: دربخش لوداب درمقطع ابتدایی ۱۱۲ آموزشگاه وجود دارد که شبکه آموزشی دانش آموزان( شاد) توسط ۹۰در صد مدیران نصب شده و بقیه نیز تا دو روز آینده نصب خواهند شد .

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد  دانش آموزان مدارس مستقل از این شبکه استفاده می کنند خاطرنشان کرد: مدارس چند پایه نیز با رفع موانع در روزهای آینده وارد چرخه ی استفاده از این شبکه خواهند شد.


دانش زاده افزود: در مقطع متوسطه اول و دوم ۲۸ آموزشگاه در لوداب وجود دارد که ۹۰درصد مدیران این شبکه را نصب نموده و بقیه در دو روز آینده نیز نصب و راه اندازی خواهد شد.


رئیس آموزش وپرورش منطقه لوداب گفت: در این ایام کرونایی سیستم آموزش از طریق تلویزیون نیز فرصت خوبی برای دانش آموزان فراهم آورده که اطلاع رسانی به اولیاء دانش آموزان نیز برای استفاده از این ظرفیت نیر انجام گرفت که با این قدم ارزشمند بسیاری از نگرانی‌های خانواده‌ها مرتفع شد.
دانش زاده افزود: دانش آموزانی که به هر دلیلی نتوانند از این شبکه آموزشی شاد استفاده نمایند تدابیری اندیشیده شده که اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس آموزش وپرورش منطقه لوداب در پایان گفت: در شرایط کنونی که مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار تعطیلی اضطراری شده اند؛ با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته با همت مدیران دلسوز و معلمان تلاشگر در سطح استان، آموزش دانش آموزان استمرار پیداکرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی