تاریخ انتشار : شنبه 28 ژوئن 2014 - 19:49
کد خبر : 1521

آغاز به کار ترمینال جدید برون شهری یاسوج

آغاز به کار ترمینال جدید برون شهری یاسوج

به گزارش نسیم دنا استاندارکهگیلویه وبویراحمد افتتاح این ترمینال را یکی ازخواسته ها و نیازهای اساسی شهروندان یاسوجی و بلکه مردم و مسافرانی از اقصی نقاط کشور اعلام کرد.

ترمینال مسافربری برون شهری یاسوج  با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسوولان اجرایی استانی و محلی در بلوار شهید قرنی این شهر افتتاح و آغاز به کار کرد.

81218801-5791543

به گزارش  نسیم دنا استاندارکهگیلویه وبویراحمد افتتاح این ترمینال را یکی ازخواسته ها و نیازهای اساسی شهروندان یاسوجی و بلکه مردم و مسافرانی از اقصی نقاط کشور اعلام کرد.

سید موسی خادمی افزود: مکان جدید ترمینال مسافربری شهر یاسوج یکی از بهترین و مناسبترین فضاهای موجود در این شهر است که تا حدود زیادی موجبات رضایتمندی و تحسین مردم و شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: بارها نارضایتی مردم و مسافران از جنبه های مختلف به ویژه تحمل مسافت های طولانی و هزینه بر و نیز کمبود امکانات و خدمات دهی ضعیف در ترمینال قدیم این شهر سوژه رسانه های جمعی این استان شده بود.

 

 افتتاح ترمینال  برون شهری ی نخستین اقدام مهم شورای دور چهارم شهر یاسوج

شهردار یاسوج نیزدر این آیین گفت: تمامی خدمات و امکانات مناسب و در خور شان مردم و مسافران در ترمینال مسافر بری برون شهری یاسوج فراهم شده است.

محمدعلی جاوید افزود: بیش از ۱۴ هزار مترمربع فضای موجود برای اتوبوس ها و تاکسی های برون شهری در این ترمینال پیش بینی شده است که با توجه به توسعه شهر و لزوم افزایش ناوگان برون شهری نیز قابلیت توسعه تا حدود دو برابر ظرفیت فعلی را نیز دارد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح را افزون بر ۱۱میلیارد و۸۶۰ میلیون ریال اعلام کرد.

جاوید مدت زمان بهره برداری ترمینال مسافر بری شهر یاسوج را حدود پنج ماه عنوان کرد و یادآور شد: در اوایل آغاز عملیات اجرایی این طرح مقاومت های زیادی از سوی برخی افراد وجود داشت که با رایزنی و حمایت استاندار کهگیلویه وبویراحمد این معارضات اجتماعی نیز مرتفع شد.

شهردار یاسوج افتتاح ا 81218801-5791545ین ترمینال را نخستین اقدام مهم شورای دور چهارم شهر یاسوج اعلام کرد و افزود: کارها و فعالیت های زیادی نیز در شهرداری یاسوج آغاز شده که تا پایان سال تحولات چشمگیری را در حوزه مبلمان شهری و ساماندهی و روان سازی ترافیک این شهر به وجود خواهد آورد.

این ترمینال که هم اکنون به نام شهید قرنی نام گذاری شده است با پیشنهاد استاندار کهگیلویه وبویراحمد قرار است که به نام یکی از شهدای خانواده های دو تا سه شهیدی و یا یکی از سرداران شهید این استان و شهر یاسوج تغییر نام یابد.

به گفته مرتضی فروغ فرد عضو شورای اسلامی شهر یاسج قرار است که این پیشنهاد به زودی در کمیته نام گذاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر نیز مطرح و تصمیمات لازم برای تصویب و یا رد آن گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی