تاریخ انتشار : شنبه 11 آوریل 2020 - 15:25
کد خبر : 15169

آمادگی سپاه فتح برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی سپاه فتح برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا:فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی سپاه برای ایجاد زیرساخت‌های بزرگ گردشگری در جهت ایجاد اشتغال در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا: نشست تعاملی با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح  و مجید صفائی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری  و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا:فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی سپاه برای ایجاد زیرساخت‌های بزرگ گردشگری در جهت ایجاد اشتغال در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا: نشست تعاملی با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح  و مجید صفائی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری  و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با موضوع کمک به توسعه گردشگری صبح امروز شنبه ۲۳فرودین ماه  برگزار شد.

در این نشست سردار حمید خرمدل با بیان اینکه گردشگری محور اصلی توسعه در استان است، اظهارکرد: توسعه صنعت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد به تنهایی می‌تواند نیاز اشغالزایی مردم را مرتفع سازد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از رویکرد جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در راستای ایجاد روحیه تعامل با مسوولان استانی و ملی گفت: سپاه آمادگی ایجاد زیر ساخت‌های بزرگ گردشگری در راستای اشتغالزایی برای مردم را دارد.

وی افزود: توسعه صنعت گردشگری مستلزم تعامل همه دستگاه‌های اجرایی استان است.

در ادامه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامگذاری سال ۹۹از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»،گفت: سال جدید تحولات گسترده‌ای در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد.

مجید صفائی با بیان اینکه ۲۵طرح بزرگ گردشگری برای کارگروه فنی استان ارسال شد،تصریح کرد: از این تعداد ۹ طرح بزرگ در زمینه توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در این کارگروه تصویب شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،افزود: این طرح‌ها در زمینه ایجاد دهکده‌های گردشگری در کنار سد‌های آبی، ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در روستاهای هدف گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ادامه داد: تحول حوزه گردشگری، ایجاد کارگاه‌های بزرگ صنایع دستی و مرمت آثار تاریخی از مهم ترین اولویت های کاری این اداره کل در سال ۹۹ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی