تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 آوریل 2020 - 20:47
کد خبر : 15074

فعالیتهای منتخب بویراحمد و دنا برای مقابله با کرونا ستودنی است

فعالیتهای منتخب بویراحمد و دنا برای مقابله با کرونا ستودنی است

آفتاب دنا : کارگاه تولید ماسک توسط مهدی روشنفکر کارگاه وحدت نام گرفت تا با تولید ماسک در این روزها در فاز اول ماسک مورد نیاز بخش‌های قسمتی از بویراحمد همچون سپیدار و دشت‌روم و کاکان تهیه شود.

آفتاب دنا : با شیوع ویروس کرونا در کشور که همه مناطق و استان‌ها را در بر گرفت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یک عزم عمومی برای مقابله با این ویروس شکل گرفت و اقشار و افرادی هستند که با اقدامات خداپسندانه به کمک همنوعان خود شتافتند.

مهدی روشنفکر منتخب بویراحمد و دنا که در انتخابات دوم اسفند امسال با رای مردم بویراحمد و دنا راهی بهارستان شد نیز از این اقدام خداپسندانه مستثنی نبود و با شیوع ویروس دست به کار شد.

روشنفکر ابتدا در نشست‌های تخصصی با مسوولان بهداشت و درمان استان حرف‌های آن‌ها را شنید و سپس به به سهم خود با مکاتباتی که با مراکز صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی داشت کمک‌هایی را برای مقابله با این ویروس از بیرون استان جذب کرد.

روشنفکر همچنین از کارگاه‌های تولیدی که توسط اقشار مختلف راه‌اندازی شده بود بازدید کرد تا این چنین قوت قبلی برای کسانی باشد که جهادی پای کار هستند.

منتخب بویراحمد و دنا سپس به فکر راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک افتاد و مکانی را برای این کار تدارک دید و با تهیه امکانات لازم از جمله چرخ خیاطی و همچنین پارچه و سایر ملزومات و با حضور عده‌ای از بانوان کارگاهی راه‌اندازی کرد.

به گزارش آفتاب دنا در فاز اول این کارگاه تولیدی بیش از ۱۵ هزار ماسک تولید و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد که پارچه‌های انتخاب شده برای ساخت ماسک از با کیفیت‌ترین پارچه‌ها بوده و خیاط‌های مجربی کار دوخت را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

کارگاه تولید ماسک توسط مهدی روشنفکر کارگاه وحدت نام گرفت تا با تولید ماسک در این روزها در فاز اول ماسک مورد نیاز بخش‌های قسمتی از بویراحمد همچون سپیدار و دشت‌روم و کاکان تهیه شود.

برای پی بردن به وضعیت کارگاه تولیدی ماسک وحدت به این محل واقع در منطقه بنسنجان یاسوج سری زدیم تا از نزدیک با حال و هوای این کارگاه و زنان جهادگر مشغول به کار در آن بیشتر آشنا شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی