تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آوریل 2020 - 18:08
کد خبر : 15065

فعالیت ۱۸۰۰ واحد در در بخش های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد/براساس پروتکل های بهداشتی ستاد مرکزی کرونا دراستان عمل می کنیم

فعالیت ۱۸۰۰ واحد در در بخش های  مختلف در کهگیلویه و بویراحمد/براساس پروتکل های بهداشتی ستاد مرکزی کرونا دراستان عمل می کنیم

آفتاب دنا : حشمت الله صمیمی دوست گفت: سایر صنوفی که خطرپذیری کمتری دارند،طبق برنامه ای که از مرکز اعلام خواهد شد با تلاش در این زمینه و با برنامه ریزی های لازم این صنوف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون اقتصادی استاندار گفت:بنابراساس پروتکل های بهداشتی که انشالله به زودی از طریق ستاد مرکزی مبارزه با بیماری کرونا به استان ها ابلاغ می شود مثل گذشته در استان اجرا می کنیم.

حشمت الله صمیمی دوست افزود:درسطح استان واحدهای صنفی که اقدام به توزیع کالاهای اساسی مردم می نمودند مثل خواربار فروشان،نانوایی ها،قصابی ها، داروخانه ها و میوه فروشی ها فعالیت داشتند.

وی بیان کرد:بعداز این سایر صنوفی که خطرپذیری کمتری دارند،طبق برنامه ای که از مرکز اعلام خواهد شد با تلاش در این زمینه و با برنامه ریزی های لازم این صنوف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

صمیمی دوست گفت:ضمن اینکه در گذشته در سطح استان برای اصناف واحد های تولیدی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان اقداماتی شده که خوشبختانه در بحث تولید خللی به تولید وارد نشده است و اکثرواحدهای تولیدی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به فعالیت نموده اند که خوشبختانه اشتغال در این واحد ها حفط گردید.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد:قریب ۱۸۰۰ واحد در بخش های صنعت و معدن ،جهادکشاورزی و میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از صد هزار میلیارد ریال با اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در استان فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی