تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آوریل 2020 - 21:53
کد خبر : 15033

شهردار یاسوج تغییر می کند/ معرفی شهردار جدید درجلسه غیررسمی شورا

شهردار یاسوج تغییر می کند/ معرفی شهردار جدید درجلسه غیررسمی شورا

یک منبع موثق درگفتگو با خبرنگارآفتاب دنا ،از تعیین شهردار جدید شهر یاسوج در جلسه غیر رسمی برخی اعضای شورا خبر داد وگفت: شهردار یاسوج با نظر ۵ عضو شورای شهر انتخاب شده که بعد ازاتمام فرآیند استیضاح در جلسه رسمی شورای شهربزودی معرفی خواهد شد.

آفتاب دنا: از سال گذشته تاکنون زمزمه هایی از سوی اعضای شورای شهر یاسوج مبنی بر استیضاح شهرداری یاسوج به گوش می رسید که شنیده ها حاکی از استیضاح شهردار وانتخاب شهردار جدید خبر می دهد.

یک منبع موثق درگفتگو با خبرنگارآفتاب دنا ، با تایید این خبر گفت: طرح سوال استیضاح برای شهردار سال گذشته ارسال شد و ایشان در جلسات شورای شهر حاضر نشد  که مجددا برای وی ارسال شده که در صورت امتناع استیضاح ایشان فرآیند قانونی خویش را طی خواهد کرد.

وی از تعیین شهردار جدید شهر یاسوج در جلسه غیر رسمی برخی اعضای شورا خبر داد وگفت: شهردار یاسوج با نظر ۵ عضو شورای شهر انتخاب شده است که بعد ازاتمام فرآیند استیضاح در جلسه رسمی شورای شهربزودی معرفی خواهد شد.

این منبع موثق، ناکارآمدی شهردار کنونی یاسوج را عامل استیضاح وی دانست وگفت: شهرداری یک نهاد خدمت رسان است و مردم ما شایسته بهترین خدمت هستند که متاسفانه عملکرد شهرداری در خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهر قابل دفاع نیست .

شنیده ها حاکی است در جلسه آتی شورای شهر یاسوج، استیضاح شهردار فعلی مطرح و نسبت به آن تصمیم گیری و دکترسید کرامت الله فرج زاده داری که معاونت برنامه ریزی فرمانداری بویراحمد را در کارنامه خود دارد به عنوان شهردار جدید یاسوج نیز معرفی خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید آیا معادلات اعضای شورای شهر به هم خواهد خورد ونستهن مقدم تا پایان دوره شورای شهر به کار خود ادامه خواهد داد یا گروه اکثریت که فعلا بر موضع خود اصرار دارند با معرفی شهردار جدید از ادامه ی فعالیت نستهن مقدم در شهرداری یاسوج خداخافظی خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی