تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آوریل 2020 - 21:27
کد خبر : 15030

برخورد قاطع با گران فروشان و اخلال گران در بازار در شرایط کرونایی استان / پلمپ در انتظار واحدهای صنفی گران فروش

برخورد قاطع با گران فروشان و اخلال گران در بازار در شرایط کرونایی استان / پلمپ در انتظار واحدهای صنفی گران فروش

آفتاب دنا : سید حشمت الله صمیمی دوست در خصوص تمهیدات حوزه اقتصادی استان جهت نظارت بر بازار، گفت: با گران فروشان و اخلال گران در بازار براساس مُر قانون برخورد می شود.

آفتاب دنا : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تمهیدات حوزه اقتصادی استان جهت نظارت بر بازار، گفت: با گران فروشان و اخلال گران در بازار براساس مُر قانون برخورد می شود.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا در استان، اظهار داشت: از زحمات  تمامی اعضای ستاد از جمله  اتاق اصناف سراسر استان و بویژه مرکز استان که رسالت سختی در اجرای  سیاست های دولت تدیبر و امید داشتند و همچنین تعزیرات حکومتی،  سازمان صمت ، نیروهای انتظامی  و امنیتی و  بسیج اصناف ، بازرسان بهداشت  و بالاخص دادستان مرکز استان  که همواره پشتیبانی لازم را از مجموعه  تیم اقتصادی استان داشتند و سایر مجموعه قوه قضائیه در سطح استان که در راستای پیاده سازی طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل بازار تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به صورت روزانه وضعیت بازار استان را به دستور استاندار استان رصد می کنیم، عنوان کرد: چند نرخی بودن برخی کالاها در بازار اصلا توجیه پذیر نیست.

وی تاکید کرد: آن چیزی که مردم را عذاب می دهد چند نرخی بودن قیمت کالاهای مشابه در سطح بازار است که لازم است دستگاه های نظارتی با قاطعیت با متخلفین برخورد کنند.

صمیمی از وفور کالاهای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: یکی از اقدامات اساسی دولت در طی چند سال اخیر ، ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در انبارهای استان و کشور به طور بی سابقه بوده است. 

معاون استاندار گفت: در این شرایط سخت کرونایی خیلی ها به سهم خویش کمک کردند و بخش عظیمی از اصناف استان علی رغم مشکلات فراوان جهت قطع زنجیره این ویروس منحوس کسبه خود را تعطیل کردند  ،اما متاسفانه تعداد اندکی از صنوف به خصوص کسانی که در این مدت باید نسبت به ارائه خدمت اقدام می کردند ولی در حق مصرف کنندگان اجحاف کرده که لازم است  با این افراد برخورد قاطع شود.

صمیمی با تاکید بر اینکه حضور بازرسین و برخورد با متخلفین بازار باید برای مردم محسوس باشد، عنوان کرد: بازرسی‌ها و نظارت بر بازار باید از طریق صداوسیما و رسانه‌ ها اطلاع رسانی شود و مردم باید احساس کنند که ناظرین در بازار حضور دارند و با هرگونه تخلفی برخورد می‌ کنند.

معاون اقتصادی استاندار بر ضرورت تشدید بازرسی ها و برخورد آنی با متخلفان تاکید کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی