تاریخ انتشار : شنبه 4 آوریل 2020 - 14:05
کد خبر : 15009

نمره ۲۰ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به کادر درمانی استان/اهدای بسته های متبرک آستان قدس به کادر بیمارستان شهید جلیل یاسوج

نمره ۲۰ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به کادر درمانی استان/اهدای بسته های متبرک آستان قدس به کادر بیمارستان شهید جلیل یاسوج

آفتاب دنا،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش های کادر درمانی کشور وسیله آبرو برای کشور شد و توانست در مقابل هجمه ها و تمسخر دشمنان در ناتوان نشان دادن کشور برای مبارزه با کرونا ناکام گذاشتند، به چنین کادر درمانی باید نمره ۲۰ داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا: پیش

آفتاب دنا،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش های کادر درمانی کشور وسیله آبرو برای کشور شد و توانست در مقابل هجمه ها و تمسخر دشمنان در ناتوان نشان دادن کشور برای مبارزه با کرونا ناکام گذاشتند، به چنین کادر درمانی باید نمره ۲۰ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا: پیش از ظهر امروز نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به تلاش های کادر درمانی بیمارستانی شهید جلیل برای مبارزه با کرونا گفت: شبکه بهداشت و درمان خوب عمل کرده است و همچنین این شبکه در سطح کشور عملکرد خوبی در حفاظت و حراست و مبارزه با این بیماری و کنترل شیب صعودی این بیماری داشت.

حسینی بیان کرد: تلاش های کادر درمانی کشور وسیله آبرو برای کشور شد و توانست در مقابل هجمه ها و تمسخر دشمنان در ناتوان نشان دادن کشور برای مبارزه با کرونا ناکام گذاشتند، به چنین کادر درمانی باید نمره ۲۰داد.

وی در پایان گفت: تلاش های کادر درمانی استان به همراهی مسوولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی سبب پیروزی بر این بیماری خواهد شد و از تلاش های همه شما تقدیر و تشکر می کنم

رئیس بیمارستان شهید جلیل نیز با اشاره به سخن شهید مطهری گفت: علم به انسان در برابر حوادثی چون سیل و زلزله ایمنی می دهد و پوچ انگاری ها را اصلاح خواهد کرد.

جاودان سیرت بیان کرد: کشور ما در خصوص این بیماری دچار مشکلات فراوانی شد اما با توسل به اهل بیت پیامبر و دین اسلام قدم های خوبی برداشته شد.

وی افزود: حضور آستان قدس سبب کمک و امیدواری به این بیمارستان شد که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، امیدواریم به زودی بتوانیم جشن پیروزی در مقابل کرونا گرفته شود.

مسوول دفتر استان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد نیز با تشکر از تلاش کادر درمانی و گرامی داشت شهدای سلامت گفت: ویروس منحوس کرونا درس های زیادی دارد ، سنت الهی که شامل امتحان و ابتلا است برای مدافعان عرصه سلامت امتحانی بود که از آن سربلند بیرون آمدند.

ستار هدایتخواه بیان کرد: مجاهدت فقط در عرصه نظامی نیست بنابراین عرصه سلامت نیز عرصه مجاهدت است.

هدایتخواه با اشاره به تهیه و توزیع ژل ضدعفونی کننده و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک گفت: برای خانواده های نیازمند بسته های ارزاق در نظر گرفته شد.

وی افزود: بسته های هدیه متبرک شده و همچنین بسته های غذایی  به کادر‌ درمانی بیمارستان شهید جلیل تقدیم خواهد شد.

گفتنی است این برنامه به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و همچنین نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی