تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 آوریل 2020 - 12:29
کد خبر : 14966

جشنواره رسانه ای با موضوع پیشگیری از کرونا برگزار می شود

جشنواره رسانه ای با موضوع پیشگیری از کرونا برگزار می شود

آفتاب دنا : فرخیانی نحوه ارسال آثار را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۷۱۴۵۴۲۸۹اعلام و تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال اثار ۲۰فروردین ماه و داوری آن ۲۲فروردین ماه می‌باشد. فراخوان این جشنواره از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

آفتاب دنا : مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویر احمد گفت: حوزه هنری استان با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج جشنواره استانی رسانه ای با موضوع ویروس کرونا برگزار می کند.

به گزارش آفتاب دنا ، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی فرخیانی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیر ان بر زندگی و سلامت مردم  و سم ویژه رسانه‌ها در کنترل این ویروس از طریق اطلاع رسانی های دقیق و شفاف، آموزش و آگاهی بخشی صحیح عمومی و همچنین نشان دادن فداکاری‌ها و جانفشانی‌های پرسنل درمانی استان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند بنابراین باید از زحمات و تلاش‌های این قشرقدردانی شود.
 وی اظهارکرد: این جشنواره در بخش های گزارش، مقاله، خبر و کلیپ خبری با موضوع‌های امید بخشی به جامعه، آگاهی بخشی عمومی، فرهنگ سازی بهداشت عمومی و ایثار و جانفشانی پرسنل درمانی استان برگزار می شود.
فرخیانی نحوه ارسال آثار را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۷۱۴۵۴۲۸۹اعلام و تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال اثار ۲۰فروردین ماه و داوری آن ۲۲فروردین ماه می‌باشد. فراخوان این جشنواره از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی