تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مارس 2020 - 22:43
کد خبر : 14957

۱۷هزار ماسک در داروخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

۱۷هزار ماسک در داروخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، امام بخش قائدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت۱۷ هزار ماسک تولید قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح در داروخانه‌های شهرستان‌های مختلف استان و دستگاه‌های خدمات‌رسان توزیع شده است.

آفتاب دنا: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ هزار ماسک توسط قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در داروخانه‌های استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا،  امام بخش قائدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۷ هزار ماسک تولید قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح در داروخانه‌های شهرستان‌های مختلف استان و دستگاه‌های خدمات‌رسان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این ماسک‌ها تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراحل تولید و استریل را طی می‌کنند، افزود: این ماسک‌ها از پارچه‌های اسپان باند سه لایه و یک لایه ضخیم نانو با قابلیت شست وشو در کارگاه‌های قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان تولید می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ماسک‌های تولیدی برای استریل به واحد CSR بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج تحویل و پس از استریلیزاسیون نهایی برای توزیع در داروخانه‌ها آماده می‌شوند.

وی قیمت ماسک‌های تولیدی را ۳ هزار تومان عنوان کرد و افزود: نظارت بر فعالیت داروخانه‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود که در صورت هرگونه تخلف بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کنیم.

قائدی تصریح کرد: ماسک‌های توزیع شده در اختیار داروخانه‌های ولدیان، پارسا و ارجمند در یاسوج، طالبیان در سی سخت، نادریان در پاتاوه، داوری، پناهی و جعفرپور در دهدشت، حسینی در گچساران، گشتاسبی. در سوق، زمانی در قلعه رئیسی، یزدانی در دیشموک، چرام، پادیز در لنده، نادری زاده لیکک و عسکری در باشت قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی