تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مارس 2020 - 15:59
کد خبر : 14948

شمار بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴۰ مورد رسید / تمام بیماران جدید وابستگی فامیلی با بیماران قبلی داشته اند/ از مردم عاجزانه تقاضا داریم در خانه بمانند

شمار بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴۰ مورد رسید / تمام بیماران جدید وابستگی فامیلی با بیماران قبلی داشته اند/ از مردم عاجزانه تقاضا داریم در خانه بمانند

آفتاب دنا : دکتر پرویز یزدانپنا شمار بیماران کرونایی در استان کهگیلویه وبویراحمد را ۱۴۰ مورد اعلام کرد واز مردم خواست با توجه رشد صعودی این بیماری از منزل خارج نشوند.

آفتاب دنا : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شمار بیماران کرونایی در استان کهگیلویه وبویراحمد را ۱۴۰ مورد اعلام کرد واز مردم خواست با توجه رشد صعودی این بیماری از منزل خارج نشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از ایسنا، دکتر پرویز یزدانپناه  گفت: از ۱۵۵ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیصی، ۱۶ مورد جدید شناسایی شده است.

وی به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و افزود:  در بویراحمد ۹ بیمار، در کهگیلویه ۵ بیمار و در چرام ۲ بیمار شناسایی و شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان به ۱۴۰ بیمار رسیده شده است.

وی اظهارکرد: تمام بیماران جدید وابستگی فامیلی با بیماران قبلی داشته اند و هیچ مورد خوشه جدید بیماری دیده نشده است. این نشان می دهد که  بیماریابی فعال تر شده و تعداد نمونه ها کافی بوده است و باید از همه همکاران پرتلاشم در این راه تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: روند ابتلا به کرونا در جهان و نیز ایران سیر صعودی بالایی دارد در همین راستا از مردم عاجزانه تقاضا داریم در تعطیلات چند روز آینده  جز در مواردی که ضرورت بالایی دارند از منزل خارج نشود و در خانه بمانند.

دکتر یزدانپناه بیان کرد:  از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی