تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مارس 2020 - 13:06
کد خبر : 14914

روستانشینان میان تنگان بویراحمد برای حفاظت از طبیعت وسلامت مردم هم پیمان شدند

روستانشینان میان تنگان بویراحمد برای حفاظت از طبیعت وسلامت مردم هم پیمان شدند

آفتاب دنا : اهالی روستاهای چشمه جیوری و کبگیون میانتنگان در اقدامی جالب وتحسین برانگیز برای حفاظت از طبیعت روستا باهم عهد وپیمان بستند.

 آفتاب دنا : اهالی روستاهای چشمه جیوری و کبگیون میانتنگان در اقدامی جالب وتحسین برانگیز برای حفاظت از طبیعت روستا باهم عهد وپیمان بستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سعید پیمان یکی از اهالی میان تنگان با اعلام این خبر گفت: هر ساله در ایام نوروز افراد زیادی از مناطق مختلف استان به جان طبیعت زیبای این منطقه می افتادند که خسارات زیادی به طبیعت و محیط زیست این منطقه وارد می شد که خوشبختانه امسال با همکاری اهالی روستاهای این منطقه تصمیم گرفتیم کارگروهی از اهالی روستا برای حفاظت از طبیعت تشکیل دهیم.

  سعید پیمان می گوید: ما اهالی میانتنگان با تشکیل کارگروه محلی و جمع آوری کمک های مالی و انتخاب نگهبان کلیه راههای روستا و راههای دستیابی به روستا و طبیعت  را بسته ایم .

وی در ادامه از تنظیم موافقت نامه میان اهالی روستا وجدیت در انجام آن خبر داد وگفت: در این موافقت نامه تصریح شده است که فقط اهالی روستا می توانند در روستا تردد کنند.

  پیمان استقبال خوب اهالی فهیم و نجیب روستاهای میان تنگان در حفاظت از طبیعت را ستودنی و قابل تحسین عنوان کرد وگفت: قطعا مشارکت و همراهی مردم نقش مهمی در شادابی وزیبایی و حفاظت از طبیعت دارد که این گام می تواند الگویی برای دیگر مناطق استان وکشور باشد.

وی یکی دیگر از اهداف این طرح را جلوگیری از ورود افراد برای پیشگیری از ویروس کرونا در این روستاها دانست وگفت: این طرح برای حفظ سلامتی مردم ، جلوگیری از ورود افراد غیر بومی به روستاها و طبیعت منطقه با جدیت و قاطعیت دنبال می شود.

پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا از این اقدام هوشمندانه و آگاهانه اهالی فهیم روستاهای میان تنگان در حفاظت از طبیعت و کمک به سلامت روستانشینان تشکر وقدردانی می نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی