تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مارس 2020 - 12:37
کد خبر : 14845

سبزپوشان حریم ولایت با تاسی از سالار شهیدان عزت،اقتدار و خود باوری فرزندان ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

سبزپوشان حریم ولایت با تاسی از سالار شهیدان عزت،اقتدار و خود باوری فرزندان ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

آفتاب دنا : حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا متن این پیام به شرح زیر است .

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا متن این پیام به شرح زیر است .

بسم الله الرحمن الرحیم

وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

روز سوم شعبان و ولادت امام حسین (ع) که در تقویم کشورمان به نام روز پاسدار نامگذاری شده است در حقیقت یادآور رشادت‌ها و دلیرمردیهای مردان و زنان مومن و با اخلاصی است که با تمام هستی خود در برابر زورگویی و ظلم ستمگران دوران قد علم کردند.

پاسداران حافظان امنیت و آسایش جامعه وطلایه داران عرصه جهاد و شهادتند.

سبزپوشان حریم ولایت با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در برابر زیاده خواهی ها و استکبارگری های یزیدیان زمان ایستادند و عزت،اقتدار و خود باوری فرزندان ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

 اما جانبازان با ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ، وفاداری به آرمانهای اسلامی و انسانی تابلوی زیبایی از فداکاری و رشادت خلق کردند تا اقتدار ایران اسلامی را استوار گردانند.

جانبازان، سالکانی هستند که در ادامه مسیر از کاروان شهادت جا مانده اند و خدای سبحان چنین مقرر داشته است که مرغ روحشان چند صباحی دیگر در این دنیا بماند و رهرو و راهنمای نسل سوم و چهارم باشند.

اینجانب فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد خجسته شعبانیه و توامان روز جانباز و پاسدار را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، شیعیان جهان،پاسدارن و سبزپوشان ایران اسلامی به ویژه سپاه فتح استان و تیپ ۴۸ فتح و همچنین مردم شریف و متدین استان کهگیلویه وبویراحمد، خانواده محترم شهدا، بخصوص ۱۰هزار جانباز فداکار استان و خانواده صبور آنها تبریک عرض نموده و از خداوند قادر متعال عزت و سرافرازی همه عزیزان را  مسالت می نمایم‌.

حسین کلانتری

  استاندار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی