تاریخ انتشار : شنبه 28 مارس 2020 - 16:40
کد خبر : 14820

کارخانجات سیمان مارگون وسیمان یاسوج تعطیل نیستند/ کارخانه های استان همچنان فعال هستند

کارخانجات سیمان مارگون وسیمان یاسوج تعطیل نیستند/ کارخانه های استان همچنان فعال هستند

آفتاب دنا:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلیه کارخانه های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت های روزانه خود می پردازند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید حشمت الله صمیمی دوست با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان “جهش تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت

آفتاب دنا:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلیه کارخانه های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت های روزانه خود می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید حشمت الله صمیمی دوست با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان “جهش تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خصوص حمایت از بنگاه‌های تولیدی در جنگ اقتصادی حال حاضر، اظهار داشت: براساس مصوبه نشست ستاد مبارزه با کرونا کلیه کارخانجات استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارخانه سیمان مارگون و کارخانه سیمان یاسوج واقع در تنگاری دشت‌روم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم اکنون فعال هستند.

وی عنوان کرد: حتی در این ایام واحد تولیدی الکل در شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج که نیمه فعال بود، راه اندازی شده و بخش اعظمی از نیاز مردم استان را تامین می کند.

صمیمی‌دوست گفت:  کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی “سینره” تمام خط تولید خود را به سمت تولید ژل بهداشتی و ضدعفونی کننده برده و این محصولات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و بین داروخانه ها و مراکز نیازمند ارسال می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی