تاریخ انتشار : شنبه 28 مارس 2020 - 15:08
کد خبر : 14806

پیام تبریک روابط عمومی و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

پیام تبریک روابط عمومی و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

آفتاب دنا : سپاهیان خستگی ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع از حرم و بحران‌های گوناگون و همچنین در یاری رساندن به هموطنان خود در عرصه های مختلف و از جمله در مبارزه با کرونا حضور یافته اند.

آفتاب دنا : روابط عمومی و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به سبزپوشان و حافظان امنیت ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا در این پیام آمده است:

سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.

بهانه قشنگی است میلاد عزیزترین شهید عالم هستی و پرداختن به مناسبتی که می تواند مناسبت ترین سوژه برای پردازش در قرن جدید باشد. مناسبتی که همسو با بهار طبیعت و سبزی سبزه زاران ایران اسلامی تمام جوانان معنوی و حماسی و جهادی ایران اسلامی و بلکه جهان اسلام را پیراهن سبز پاسداری پوشاند.

بی شک پاسداران، خالص ترین و بالنده ترین نیروهای توانمند تاریخ انقلاب های جهان به شمار می روند. پاسدارانی که همه چیز را در رابطه با خدا می بینند و به همین جهت است که از مرگ هراسی ندارند و شهادت را برای خود و یاران فداکارشان، فوز عظیم می دانند.

 به خاطر همین ویژگی هاست که آنان در مقام رفیع وارستگی می توانند همچون  کبوتری سبک بال در آسمان شهادت اوج بگیرند و بال خود را به شفق سرخ انقلاب رنگین سازند.

در خصوص اهمیت سپاه، همین بس که امام امت فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و قدرت سپاه آن گونه به جشم دنیا بزرگ جلوه داده شد و به دنیا معرفی شد که ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت: تا این سپاه در ایران وجود دارد، حمله نظامی به این کشور فایده ندارد..

سپاهیان خستگی ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع از حرم و بحران‌های گوناگون و همچنین در یاری رساندن به هموطنان خود در عرصه های مختلف و از جمله در مبارزه با کرونا حضور یافته اند.

روابط عمومی و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و فرارسیدن خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ، این روز مبارک را به تمامی ملت عزیز و به ویژه  پاسداران عرصه های جهاد و شهادت و حافظان امنیت ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

روابط عمومی و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی