تاریخ انتشار : جمعه 27 مارس 2020 - 21:12
کد خبر : 14793

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی درهمه شهرستان /سیزده به در مطلقا نداریم

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی درهمه شهرستان /سیزده به در مطلقا نداریم

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان های استان با بیان اهمیت این طرح به سرعت بخشیدن در اجرا و تصریح آن تاکید کرد. حسین کلانتری به فرمانداران تاکید کرد: در راستای اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در رعایت دستورات مراجع بهداشتی و

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان های استان با بیان اهمیت این طرح به سرعت بخشیدن در اجرا و تصریح آن تاکید کرد.

حسین کلانتری به فرمانداران تاکید کرد: در راستای اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در رعایت دستورات مراجع بهداشتی و انتظامی و توصیه ها و هشدارهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح مرتبط با ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدامات مدیریتی توسط فرمانداران و اقدامات میدانی توسط نیروی انتظامی صورت گیرد.

کلانتری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی جدید، جامع، کامل و فراگیر بوده و با همکاری مردم و با هدف قطع زنجیره انتقال، شیوع و کنترل ویروس کرونا اجرای آن در استان آغاز شد.

وی بیان کرد: این طرح مقررات جدی تری نسبت به آن دسته از هموطنان وهم استانی هایی که نسبت به تذکرات ایمنی بخش و بهداشتی توجه لازم را ندارند اعمال می کند.

حسین کلانتری  با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر الزام توجه جدی تری به هشدارهای مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها توسط عموم هموطنان و هم استانی های عزیز است افزود: رکن اصلی برای اجرای ثمربخش این طرح، عموم مردم هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: فرمانداران با قاطعیت اما همراه با احترام، انعطاف و تعامل اقدام به اجرای کامل این طرح و مدیریت آن کنند.

حسین کلانتری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی ملی، رسمی، قانونی و یک مطالبه عمومی بوده و در راستای شکست زنجیره، کنترل بیماری کرونا و سلامت مردم است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید به اینکه همه کسانی از استان که به مسافرت رفته اند هر چه زودتر به خانه برگردند افزود: پویش در خانه بمانید و به خانه برگردید تا در امان بمانید همچنان بهترین راه مقابله با شیوع و گسترش این بیماری است که به جد مورد توجه است.

کلانتری یادآور شد: کسانی که به مسافرت رفته اند سریع به خانه برگردند که این طرح ممانعت در ورودی ها، غربالگری در ورودی ها و جلوگیری از اجتماعات را تشدید می کند.

وی با بیان اینکه جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی از طریق صدا و سیما بیان می شود به فرمانداران تاکید کرد: برای اجرای طرح از ظرفیت رسانه های مختلف محلی، فضای مجازی، ائمه جمعه و جماعات استفاده شود.

حسین کلانتری تاکید کرد: همه صنوف تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند و چهار صنف خبازان، قصابان، خواربار فروشی ها و میوه و تره باری ها تنها در صورتی می توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملا رعایت نمایند.

استاندار بر نظارت و دقت بیشتر و مستمر بر این صنوف و از جمله پمپ بنزین ها و CNGها به دستگاه های متولی تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که امسال سیزده به در مطلقا نداریم و مردم عزیز استان برای سلامتی خود و هم استانی ها به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی