تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مارس 2020 - 0:59
کد خبر : 14728

توزیع ماسک رایگان در بین مردم توسط انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی

توزیع ماسک رایگان در بین مردم توسط انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی

به گزارش آفتاب دنا ، سیدروح اله افسر با بیان اینکه برای مردم شهرستان بهمئی از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد و آماده خدمت رسانی هستیم گفت: انشالله تا زمانی که این بیماری را شکست ندهیم تولید و توزیع ماسک رایگان به همت خیّرین در بهمئی ادامه دارد.

آفتاب دنا : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از تولید و توزیع ماسک رایگان به همت انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سیدروح اله افسر با بیان اینکه برای مردم شهرستان بهمئی از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد و آماده خدمت رسانی هستیم گفت: انشالله تا زمانی که این بیماری را شکست ندهیم تولید و توزیع ماسک رایگان به همت خیّرین در بهمئی ادامه دارد.
وی گفت: کمکهای جهادی به مردم به همت انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی ادامه دارد و لازم هست مردم توصیه های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و برای شکست کرونا در خانه بمانند.

مسئول انجمن یاوران وقف در ادامه در این خصوص گفت: تا این لحظه به کمک ۸۱ نفر از خیّرین، ۷ میلیون تومان جمع آوری شده است و به واسطه آن ۲۸۰۰ عدد ماسک تولید و به همراه ۲۰۰ عدد ماسک اهدایی از طرف خیّرین، جمعا ۳۰۰۰ تا ماسک در بین برخی ادارات، ورودی شهر و در محله مسکن مهر، شهرک ولی عصر و برخی نقاط ممبی به صورت خانه به خانه توزیع شده است.
علی دهقان افزود: ۵ کارگاه تولید ماسک که ۴ مورد آن در خانه شخصی و ۱ مورد در حسینیه بوده است با انجمن یاوران وقف همکاری داشته اند و در صورت تامین لوازم تولید، قابلیت تولید روزانه ۴۰۰ ماسک را دارند.
وی در پایان گفت: علاوه بر تولید و توزیع ماسک، ۳۵۰ عدد اسپری الکل توزیع و بیش از ۵۰ خانه افراد نیازمند ضدعفونی شده است و جهت ادامه این روند نیازمند کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان و خیّرین هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی