تاریخ انتشار : یکشنبه 22 ژوئن 2014 - 23:44
کد خبر : 1472

تنش آب در برخی شهرهای استان/مردم درمصرف آب صرفه جویی کنند

تنش آب در برخی شهرهای استان/مردم درمصرف آب صرفه جویی کنند

نسیم دنا : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد مدیریت بحران استان که به منظور اتخاذ تصمیم پیرامون تنش آب در برخی شهرهای استان تشکیل جلسه داده بود، گفت: در حال حاضر شش شهر استان دچار بحران شده‌اند که باید به فکر راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت برای برون‌رفت از این وضعیت باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد 17704_651 در نشست ستاد مدیریت بحران استان که به منظور اتخاذ تصمیم پیرامون تنش آب در برخی شهرهای استان تشکیل جلسه داده بود، گفت: در حال حاضر شش شهر استان دچار بحران شده‌اند که باید به فکر راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت برای برون‌رفت از این وضعیت باشیم.

به گزارش نسیم دنا سید علی لدنی‌نژاد با بیان اینکه شهرهای دهدشت، لیکک، یاسوج، مادوان، چیتاب و سوق از جمله شهرهایی هستند که با این مشکل مواجه هستند، ادامه داد: متاسفانه زیرساخت‌های آبرسانی در پنج سال اخیر در حالت سکون قرار داشتند و کار اساسی برای توسعه و مهندسی مجدد آن‌ها صورت نگرفته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد کم‌آبی چاه‌های تامین آب شرب در مناطق گرمسیری و نوسانات برقی در دستگاه‌های پمپاژ آب است که ضربات شدیدی به این دستگاه ها وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه باید در زمینه مصرف بهینه آب شرب فرهنگسازی صورت گیرد، تاکید کرد: در صورت فرهنگسازی در این زمینه بخش زیادی از مشکلات برطرف خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی