تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مارس 2020 - 14:19
کد خبر : 14697

جهش اقتصادی تضمین کننده پیشرفت و تعالی کشور است/ تلاش برای احیای موقوفات وسرمایه گذاری در سال جهش اقتصادی

جهش اقتصادی تضمین کننده پیشرفت و تعالی کشور است/ تلاش برای احیای موقوفات وسرمایه گذاری در سال جهش اقتصادی

حجت الاسلام جنتی پور از تلاش اوقاف و امور خیریه استان برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: پرسنل اوقاف و امور خیریه ضمن سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری از همه ظرفیتهای بقاع متبرکه برای جامعه عمل پوشیدن به شعار سال استفاده خواهند کرد.

آفتاب دنا : مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را تضمین کننده پیشرفت وتعالی کشور برای رونق بیشتر اقتصادی ورفع فقر و محرومیت ها دانست.

به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور با گرامیداشت ماه پرخیر و برکت رجب و تبریک سال نو به هم میهنان عزیز به شعار سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: کشور عزیز ما ظرفیتها و پتانسیلها و امکانات مادی در زمینه های مختلف دارد که با بهره گیری از آنها می توان شاهد تحرک اقتصادی در بخشهای گوناگون بود.

وی، نیروی جوان، متعهد ، مستعد ، تحصیل‌کرده و علاقه‌مند به اشتغال مولد در کشور را نیز فرصتی دیگر برای تحقق این شعار بنیادی برای حل مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: راه نجات کشور در زمینه مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیتهای داخلی برای جهش تولید خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نظام اسلامی در ۴۱ سال گذشته با اتکال به خداوند،عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تکیه بر آرمانهای انقلاب اسلامی سرافرازانه از توطئه ها و ناگواری ها با تحمل سختی‌ها عبور کرده است اظهار امیدواری کرد: حلول سال نو، سر آغاز رهایی از روزهای سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه روزهای روشن و پرامید آینده باشد.

وی افزود: سال جهش تولید فرصتی برای بهبودی اوضاع اقتصادی ایران اسلامی است که باید مسئولان با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری برنامه ریزی های لازم را برای تحقق شعار سال انجام دهند تا شاهد جهش اقتصادی باشیم که در زندگی مردم قابل لمس باشد.

حجت الاسلام جنتی پور از تلاش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: پرسنل اوقاف و امور خیریه ضمن سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری از همه ظرفیتهای بقاع متبرکه برای جامعه عمل پوشیدن به شعار سال استفاده خواهند کرد.

وی تلاش برای احیای موقوفات وسرمایه گذاری دراین زمینه را از جمله برنامه های این اداره کل برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی