تاریخ انتشار : یکشنبه 22 ژوئن 2014 - 23:34
کد خبر : 1467

نقد منصفانه و کمک به رشد همه‌جانبه استان شعار بسیج رسانه است

نقد منصفانه و کمک به رشد همه‌جانبه استان  شعار بسیج رسانه است

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اتحاد و همبستگی تکیه بر اشتراکات، نادیده گرفتن اختلافات، تبعیت از ولایت‌فقیه، کمک به دولت، نقد منصفانه و کمک به رشد همه‌جانبه استان را شعار بسیج رسانه عنوان کرد

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد شعار بسیج رسانه این استان را اتحاد و همبستگی تکیه بر اشتراکات، نادیده گرفتن اختلافات، تبعیت از ولایت‌فقیه، کمک به دولت، نقد منصفانه و کمک به رشد همه‌جانبه استان عنوان کرد.

به گزارش نسیم دنا  جلسه شورای قشر بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای بسیج برگزار شد.

81134755-5644982سید محمدلطیف ارجمند در این جلسه با تاکید بر اینکه بسیج وابسته به هیچ حزب، گروه و جناح سیاسی نیست، اظهار کرد: سند سالانه‌ای برای شعار بسیج رسانه داریم که بسیج رسانه با تکیه بر نظام، ولایت، مردم و اصول و ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اتحاد و همبستگی تکیه بر اشتراکات، نادیده گرفتن اختلافات، تبعیت از ولایت‌فقیه، کمک به دولت، نقد منصفانه و کمک به رشد همه‌جانبه استان را شعار بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در کهگیلویه و بویراحمد رسانه معاند نداریم و همواره با پایبندی به اصول در راستای توسعه استان گام برمی‌دارند.

ارجمند با اشاره به حجم بالای حربه‌ها و دشمنی با تفکر اسلامی که هدف مشترک دشمنان است، گفت: بسیج رسانه با هدف ایجاد اتحاد و انسجام بین رسانه‌ها به وجود آمده و رسانه‌ها باید با ایجاد فضای همکاری با یکدیگر با دشمن مبارزه کنند.

وی ایجاد جبهه رسانه انقلابی در مقابل رسانه‌های غربی، دشمن‌شناسی و تبیین رسانه‌ها و تحکیم ساخت درونی قدرت توسط رسانه‌ها را از اهداف مهم رسانه‌ها و برنامه‌های اجرایی این نهاد عنوان کرد و گفت: با چهار اصل قانون‌گرایی، وحدت ملی، اسلام و بصیرت‌افزایی می‌توان به جایگاه واقعی رسانه‌ای خود دست یابیم.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی دارای وحدت خاص و خوبی هستند، گفت: امیدواریم وحدت رسانه‌ها به همین نحو ادامه داشته باشد.

این مسئول اتخاذ جذب حداکثری و دفع حداقلی در مواجه با رسانه‌های داخلی را از دیگر برنامه‌های رسانه‌های استانی برشمرد و گفت: کلیه رسانه‌های استانی کهگیلویه و بویراحمد ولایت‌مدار هستند به گونه‌ای که رسانه معاند با نظام در استان وجود ندارد و همه در راستای منویات رهبری حرکت می‌کنند.

گفتنی است  در این جلسه سیده زهرا تقوی به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان بویراحمد منصوب شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی