تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مارس 2020 - 22:29
کد خبر : 14655

برخورد با اجاره‌ دهندگان سوئیت و خانه در سی‌سخت

برخورد با اجاره‌ دهندگان سوئیت و خانه در سی‌سخت

آفتاب دنا : سومین جلسه ستاد مبارز با کرونا در محل شهرداری شهر سی‌سخت با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، شورای شهر، هلال احمر، شبکه بهداشت و اتاق اصناف برگزار شد. علی فرد شهردار سی‌سخت ضمن تبریک به مناسبت فرار رسیدن سال نو و عید مبعث گفت: شهرداری از روز اول استقرار

آفتاب دنا : سومین جلسه ستاد مبارز با کرونا در محل شهرداری شهر سی‌سخت با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، شورای شهر، هلال احمر، شبکه بهداشت و اتاق اصناف برگزار شد.

علی فرد شهردار سی‌سخت ضمن تبریک به مناسبت فرار رسیدن سال نو و عید مبعث گفت: شهرداری از روز اول استقرار ایستگاه تا الان پای کار بوده و تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته است تا مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف با یک آرامش خاطری در خانه ها بمانند واحساس امنیت وآرامش کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: شهرداری تا کنون حدود ۱۲ بار اقدام به محلول پاشی کل شهر و روستاهای اطراف کرده است و حدود پانصد عدد ماسک و پنجاه دست لباس برای اعضای ایستگاه تهیه و در اختیار آنها گذاشته است و تمام مراکز تفریحی و اقامتی خود را تعطیل و جاده های ارتباطی به آنها را مسدود کرده است.

شهردار سی سخت بیان کرد: ما باید برای سلامت و روح و روان مردم از لحاظ روانشناسی برای خانواده ها برنامه ریزی کنیم چرا که الان در این وضعیت در خانه ماندن برای آنها کمی مشکل است  امکان دارد تبدیل به یک خود بیماری شود.

خانم روستا معاون فرماندار دنا ضمن تقدیر وتشکر از اعضای ایستگاه ستاد مبارزه با کرونا ،شهردار سی سخت،ستاد مردمی و دیگر نهادهایی که همکاری داشتند گفت: از شهرداری انتظار می‌رود که پس از پایان بارندگی ها مثل گذشته نسبت به محلول پاشی شهر وروستاها واماکن پرتردد وپمپ بنزین ها  اقدام کنند.

روستا گفت: از میراث فرهنگی می‌خواهیم نسبت به شناسایی کسانی که سوئیت در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهند اقدام کنند وآنها را به دستگاه قضایی معرفی کنند و از مردم شهر سی سخت تقاضا داریم برای حفظ جان خود وهمشهریان خانه های اجاره‌ای خود را در اختیار مسافران قرار ندهند.

جهانفکر رئیس شورای شهر سی سخت گفت: شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم هستند وباید انتظارات مردم را مورد احترام قرار دهند.

وی گفت: طی تماس های مکرر مردم با شورا و درخواست هایی مبنی بر بستن راه‌ها توسط شهرداری و تجمع مصالحت آمیز مردم در ورودی شهر  از مسؤلین انتظار داریم که در صورت امکان نسبت به مسدود کردن ورودی های شهر اقدام کنند.

رئیس شورای شهر عنوان کرد: از مردم شهر سی سخت می خواهیم در خانه ها بمانند و از مسافرت پرهیز کنند و دید و بازدید عید را کنسل کنند نسبت به تعطیلی بازار اقدام کنند و نکات اولیه بهداشتی را رعایت کنند.

شایان حراست شبکه بهداشت و درمان در حاشیه این جلسه گفت: مرکز بهداشت و درمان شهرستان دنا به عنوان متولی اصلی مبارزه با ویروس کرونا است که با ایجاد ایستگاه غربالگری در ورودی پل کتا نسبت به تست مسافران اقدام شده و با توجه به حساسیتی که مردم شهر سی سخت در ورودی شهر سی سخت هم اقدام به استقرار ایستگاهی برای تست وراهنمایی کردن مردم و مسافران کردیم که از روز اول با سختی هایی مواجه شدیم که به همت شهرداری و نیروهای مردمی و پا به پای هم تا کنون این ایستگاه برقرار است.

وی عنوان داشت: اگه مردم نکات اولیه بهداشتی را رعایت کنند و در خانه‌ها بمانند و از تجمعات غیرضروری خودداری کنند قطعا کمک بزرگی هم به خودشان و هم عزیزان زحمت کش جامعه پزشکی انجام داده‌اند.

داریوش محسنی نماینده جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان دنا آمادگی کامل دارد تا نیروهای ستاد مردمی را به عضویت این سازمان در آورد  و از آنها حمایت کامل می‌کنیم.

وی  گفت: هلال احمر شهرستان دنا با مستقر کردن نیروهای خود از این به بعد به صورت ۲۴ساعته در هر دو محل ورودی پل کتا و ورودی شهر سی سخت آماده خدمت رسانی است.

رحمانی نماینده اداره صمت گفت: این اداره از روزی که دستورالعمل ساماندهی بازار به آنها ابلاغ شده است به صورت شبانه روزی در حال سرکشی به هر دو بازار سی سخت وپاتاوه هستند و نسبت به تعطیلی بازار بجز چهار صنف مربوطه اقدام نموده است، تمامی رستوران ها و اغذیه فروشی ها را سرکشی و نسبت به تعطیلی آنها اقدام شده است، با متخلفین در بازار برخورد ودر صورت مشاهده به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

سرهنگ رستمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دنا گفت:قطعا نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی نظم وامنیت در سطح شهرستان به هیچ وجه اجازه نخواهد داد عده‌ای با امنیت مردم بازی کنند و با راه اندازی شایعات اوضاع و نظم شهر و شهرستان را بهم‌زنند.

رستمی افزود:  بنابراین کسانی که اقدام به چنین کاری کنند قطعا مجرم خواهند بود وبه دستگاه قضاء معرفی خواهند شد و مردم بدانند نیروی انتظامی پا به پای اعضای ایستگاه های ستاد ضربتی مبارزه با کرونا خواهند بود و تا آخرین لحظه دست از خدمت نخواهند کشید و نیروی انتظامی شهرستان حاضر است تعدادی از اعضای ستاد مردمی را درقالب پلیس افتخاری جهت همکاری بپذیرد، ولی در عوض از مردم انتظار همکاری داریم و می‌خواهیم که در خانه ها بمانند ،از تجمعات بپرهیزند،جو روانی در سطح شهر ایجاد نکنند واز مسافرت خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی