تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مارس 2020 - 13:34
کد خبر : 14646

ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

آفتاب دنا : براساس تصمیم مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می شود و این دستور به همه فرمانداران نیز ابلاغ شده است. به گزارش آفتاب دنا به نقل از مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، حسب این تصمیم، همه مبادی

آفتاب دنا : براساس تصمیم مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می شود و این دستور به همه فرمانداران نیز ابلاغ شده است.

به گزارش آفتاب دنا به نقل از مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، حسب این تصمیم، همه مبادی ورودی استان به صورت ۲۴ ساعته با حساسیت و نظارت شدید کنترل و غربالگری می‌شوند و در صورت مشاهده هر ماشینی با پلاک غیر بومی برگردانده می‌شود.

همچنین در صورت مشکوک بودن به ویروس کرونا ۱۴ روز در مکان‌های از پیش تعیین شده نگهداری و قرنطینه می‌شوند.

چنانچه طبق بررسی‌ها، معلوم شود که افراد در ورودی‌های استان مسافر هستند و یا اینکه بومی استان نمی‌باشند و پلاک خودروی آنها نیز غیربومی است، حتماً از تردد آنان در استان جلوگیری می‌شود.

کنترل شدید در مبادی ورودی همه شهرهای استان به صورت دقیق و جدی با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس توسط سپاه فتح استان، نیروی انتظامی و با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

همچنین در صورت مشاهده هر شخص مشکوک مبتلا به ویروس کرونا یا از ورود آن شخص به استان جلوگیری می‌شود و برگشت داده خواهد شد و یا ۱۴ روز در محل‌های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی نگهداری و قرنطینه می‌شود.

با توجه به اینکه همه مراکز تفریحی، اقامتگاهی، هتل‌ها و تفرجگاه‌ها در استان تعطیل هستند، هیچ مسافر و گردشگری در استان پذیرش نمی‌شود و این موضوع با حساسیت و دقت از سوی دستگاه مربوطه کنترل و نظارت شدید به عمل می‌آید.

همچنین مصوب شده است که چهار صنف مهم خبازان، قصابان، خواربار فروشی‌ها و میوه و تره باری ها تنها در صورتی می‌توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملاً رعایت کنند و مابقی اصناف تا روز ۱۶ فروردین ماه جاری تعطیل می‌باشند.

این دستور به همه فرمانداران استان نیز برای اجرا ابلاغ شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی