تاریخ انتشار : یکشنبه 22 ژوئن 2014 - 23:24
کد خبر : 1463

اعلام ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد با تصویب تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

اعلام ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد با تصویب تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

نسیم دنا :معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این اقدام در راستای صرفه‌جویی مصرف انرژی، تحکیم بنیان خانواده و افزایش بهره‌وری اجرایی شده است.

نسیم دنا : از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این اقدام در راستای صرفه‌جویی مصرف انرژی، تحکیم بنیان خانواده و افزایش بهره‌وری اجرایی شده است.

showimage.aspx مجید محنایی در جمع خبرنگاران از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این اقدام در راستای صرفه‌جویی مصرف انرژی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد انگیزه در کارمندان و افزایش بهره‌وری اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه مصوبه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در استان تا پایان شهریورماه اجرا می‌شود، ادامه داد: از مهرماه نیز ساعات کار به روال سابق برمی‌گردد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در ماه گذشته در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد تمام صاحب‌نظران در این خصوص بر تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در استان تاکید کردند که موضوع در دست اقدام قرار گرفت و تعطیلی پنج‌شنبه‌ها به تصویب نهایی رسید.

این گفت: امیدواریم با اجرای این قانون بتوان بهره‌ کافی و وافی از این موقعیت را ببریم.

محنایی به ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد طی سه ماه فصل تابستان اشاره کرد و گفت: ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه سال‌جاری از شنبه تا چهارشنبه را از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۵:۲۰ عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها، بانک‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی طبق روال گذشته به جامعه خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی