تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 مارس 2020 - 22:32
کد خبر : 14619

پیام نوروزی رئیس سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد به جامعه بزرگ مهندسی

پیام نوروزی رئیس سازمان نظام مهندسی  کهگیلویه و بویراحمد به جامعه بزرگ مهندسی

امیدوارم در سال جدید بتوانیم با اجرایی کردن برنامه ریزیهای انجام شده شاهد دلگرمی هر چه بیشتر مهندسان گرانقدر،اعتماد سازی برای سازمان در جامعه ، حاکمیت قوانین و مقررات بر ساخت و سازها و رونق صنعت ساختمان باشیم

آفتاب دنا : رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی سال نو را به جامعه مهندسی تبریک گفت.

به گزارش آفتاب دنا ، مهندس فردین یزدان پناه در این پیام ضمن تبریک سال نو به جامعه بزرگ مهندسی تصریح کرده است: هیات مدیره سازمان نظام مهندسی از هیچ تلاشی در جهت ارتقای همه جانبه سازمان، خدمت به جامعه مهندسی و شهروندان استان دریغ نخواهد ورزید.

متن این پیام به شرح ذیل است:

یا مقلّب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محوّل الحول و الاحوال

حوّل حالنا الى احسن الحال

بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه جهان            آیینه تمام نمای قدرت خداوندی می گردد

بهار، خرامان می آید و در نو شدن هر ذره ی جهان، دعوتیست! در رقص سبزه ها بر تن پوش سبز بهار، در هلهله ی چکاوکان بر فراز آسمان، در دامن دشت تر مست از دوش آفتاب… همه در گفتگو برای دعوت توست برای تحول دوباره ی قلبت در بگشای که جهان منتظر توست.

با سلام و استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیر طبیعت ، فرا رسیدن نوروز و آغاز سال نو را صمیمانه محضر اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و خانواده محترمشان تبریک عرض نموده ، ضمن آرزوی توفیق روز افزون در کلیه امور زندگی ، سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت همراه با سلامتی و بهروزی در جهت رشد و شکوفایی میهن اسلامی عزیزمان ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

سالی که گذشت با همه فراز و نشیب های آن سالی پرخیر و برکت همراه با تجربیات گرانقدری در جهت همبستگی و همدلی مهندسان دلسوز عضو این نهاد بزرگ مردمی به شمارآمد .

امیدوارم در سال جدید بتوانیم با اجرایی کردن برنامه ریزیهای انجام شده و شکوفایی آثار تدابیر و تصمیمات اتخاذ شده در دوره هشتم  هیئت مدیره شاهد دلگرمی هر چه بیشتر مهندسان گرانقدر،اعتماد سازی برای سازمان در جامعه ، حاکمیت قوانین و مقررات بر ساخت و سازها و رونق صنعت ساختمان باشیم

بدین وسیله در همین ابتدای سال اعلام می داریم از هر گونه پیشنهاد و انتقاد سازنده ای در جهت کمک به جایگاه سازمان و شان مهندسی استقبال خواهیم کرد.

فردین یزدان پناه

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی