تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مارس 2020 - 0:06
کد خبر : 14565

اقدامات اوقاف و امور خیریه برای شکست کرونا/ مجازی امامزادگان را زیارت کنیم

اقدامات اوقاف و امور خیریه برای شکست کرونا/ مجازی امامزادگان را زیارت کنیم

به گزارش آفتاب دنا ، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور به برنامه اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: با گسترش ویروس کرونا پذیرش زائرانی که همه ساله در لحظه سال تحویل در جوار امامزادگان بودند ممنوع و آن را به ادارات شهرستانی و حتی فرمانداری‌ها اعلام کردیم.

آفتاب دنا : مدیرکل اوقاف و امور خیریه اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات اوقاف و امور خیریه برای شکست کرونا اشاره کرد.

به گزارش آفتاب دنا ، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور به برنامه اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: با گسترش ویروس کرونا پذیرش زائرانی که همه ساله در لحظه سال تحویل در جوار امامزادگان بودند ممنوع  و آن را به ادارات شهرستانی و حتی فرمانداری‌ها اعلام کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان اوقاف متولی شرکت در مناسبت‌های ملی و مذهبی است، افزود: در حوادث سیل و زلزله برای تسکین آلام مردم کمک‌هایی را انجام دادیم و در شرایط کنونی برای کاهش دغدغه مردم کارگاهی در امامزاده عبدالله شهر ایجاد شد و روزی یک هزار ماسک تولید و زیر نظر معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی در اختیار مردم قرار می‌گیرد‌.

وی تصریح کرد: در این طرح پارچه خریداری و چرخ خیاطی تهیه کردیم که افراد نیازمند و آسیب‌پذیر در این کارگاه مشغول می‌شوند تا از این راه درآمدی داشته باشند.

این مسوول از تهیه و تولید ماسک توسط انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: خیرین با مراجعه به اوقاف شهرستان اقلام بهداشتی و درمانی و کمک‌ها را جمع‌آوری و به دست نیازمندان می‌رسانند.

جنتی‌پور آستان مهربانی را دیگر طرح اوقاف و امور خیریه در این ایام دانست و افزود: تدبیری اتخاذ و مراکزی در بقاع متبرکه ایجاد شده تا به افراد اسیب‌پذیر در اطراف بقاع متبرکه کمک شود که یک هزار و ۳۰۰ بسته غذایی به افراد آسیب‌پذیر بقاع شاخص اختصاص داده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی اقدامات یکساله  اوقاف و امور خیریه گفت: با توجه به بیماری کرونا و ممنوعیت حضور در بقاع متبرکه این آمادگی در اوقاف و امور خیریه استان وجود دارد که با همکاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد زمینه زیارت مجازی مردم در لحظه سال تحویل فراهم شود و سال جدید رنگ و جلوه مذهبی خود را داشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همدلی و وحدت بتوانیم بر این ویروس منحوس پیروز شویم و جشن پیروزی را در امامزادگان استان برگزار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی