تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 مارس 2020 - 23:05
کد خبر : 14559

اجرای طرح « هرخانه یک کتابخانه » با شعار ” در خانه بمانیم درمواجه با بیماری کرونا

اجرای طرح  « هرخانه یک کتابخانه » با شعار ” در خانه بمانیم درمواجه با بیماری کرونا

رحیمیان تصریح کرد: در روزهای مبارزه با ویروس کرونا اجرای طرح فرهنگی مثل « هرخانه یک کتابخانه » با شعار ” در خانه بمانیم و به دنیای شگفت انگیز کتابهای نخوانده در قفسه کتابخانه هایمان سفر کنیم” و ضبط یک دقیقه ای ویدئویی از خوانش کتاب و به اشتراک گذاری برای دیگران، از جمله فعالیتهای کتابداران در فضای مجازی است که به خانواده ها توصیه شده است.

آفتاب دنا : مدیر کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع کتابخوانی و مقابله با بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در ایام تعطیلی کتابخانه های عمومی استان خبرداد.

به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، م یاسر رحیمیان گفت: اگرچه کتابخانه های عمومی سراسر کشور به دلیل پیشگیری از انتشار عوامل بیماری زا و عمل به توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پایان سال تعطیل شده ، اما این تعطیلی مانع ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد و ارائه خدمات کتابخانه‌ای به خصوص برای کودکان و نوجوانان نشده است.

رحیمیان تصریح کرد: در روزهای مبارزه با ویروس کرونا اجرای طرح فرهنگی مثل « هرخانه یک کتابخانه » با شعار ” در خانه بمانیم  و به دنیای شگفت انگیز کتابهای نخوانده در قفسه کتابخانه هایمان سفر کنیم” و ضبط یک دقیقه ای ویدئویی از خوانش کتاب و به اشتراک گذاری برای دیگران، از جمله فعالیتهای کتابداران در فضای مجازی است که به خانواده ها توصیه شده است.

وی اظهار داشت: مسابقه نقاشی« ما کرونا را شکست می دهیم » ویژه گروه سنی ۴ تا۱۲ سال نیز باعث رونق این کار فرهنگی شده است که با استقبال خوبی از سوی خانواده ها در استان روبرو شده است.

رحیمیان افزود: این ویدئوها و نقاشی ها ضمن ارسال به تهران جهت شرکت در مسابقه، در صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بارگذاری ودر معرض دید عمومی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی